به مناسبت آغاز ماه محرم و به همت هیئت‌های حسینی و پایگاه های بسیج شاهرود، این شهر غرق در ماتم و سیاه‎پوش شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت آغاز ماه محرم به همت هیئت‌های حسینی پایگاه‌های بسیج شاهرود غرق ماتم و سیاه پوش شد.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه ناحیه شاهرود با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم هیئت‌های عزاداری پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات شهرستان را سیاه پوش کردند.

جمال‌الدین غنایی افزود: در این راستا بسیجیان هیئت‌های عزاداری پایگاه‌های بسیج با امکانات خود سطح محله و مسجد و خیابان‌ها را سیاه پوش کردند و شهر را پذیرای محرم و عزادران حسینی کردند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج در ایام ماه محرم هر شب برنامه‌های مختلف سخنرانی، مداحی و سینه‌زنی و همچنین برپایی موکب‌های عزاداری را دارند.

غنایی با بیان اینکه در حسینیه ثارالله سپاه شاهرود نیز مراسم عزاداری برپا می‌شود، اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم مراسم عزاداری این ماه با حضور کارکنان سپاه شاهرود با سخنرانی مبلغین حوزه علمیه قم و مداحان اهل بیت برپا خواهد شد.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود با تأکید بر گرامیداشت ماه محرم گفت: یکی از وظایف مهم بسیج ترویج فرهنگ عاشورا و کربلاست و تمام همت بسیجیان این است که عزاداری سالار شهیدان با عظمت و با شعور و معرفت به ایشان و خاندان اهل بیت برگزار شود.






برچسب ها : روابط عمومی ناحیه  ,