خبرگزاری فارس: ایستادگی برابر دشمن با اتکا به توان داخلی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در مجمع فصلی کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان شاهرود که با حضور بیش از 250 نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح در نمازخانه گردان رزمی سیدالشهدا (ع) شاهرود در منطقه آبشار برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از حضور پیشکسوتان جبهه جنگ در عرصه بسیج، خطاب به آنها اظهار داشت: شما پیشکسوتان گنج‏های پنهان ایثارگری، رشادت و تجربه هستید و باید قدر شما را دانست و مقام رفیعتان مورد تجلیل واقعی قرار گیرد.

وی افزود: شما پیشکسوتان در جامعه به عنوان بازوان انقلاب در ترویج فرهنگ ناب اسلام و انتقال تجربیات گران‌سنگ خود به نسل جدید جامعه مطرح هستید و باید به این رسالت جامه عمل بپوشانید.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر ایستادگی برابر دشمن و اتکا به توان داخلی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: شما پیشکسوتان بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت ما هستید و در هشت سال دفاع مقدس نشان دادید که با اتکا به خدا و توجه به توان داخلی می‏توان با وجود تحریم‏های سنگین نیز پیشرفت کرد و ابداع و اختراع داشت.

مطهری تصریح کرد: امروز باید جوانان و نوجوانان ایرانی، پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند تا با تمام توان رو به جلو حرکت کرده و سبب پیشرفت کشور در تمام ابعاد را فراهم کنند.

محمدحسین سعیدی، وکیل دادگستری و مسئول سابق کانون بسیج وکلا و حقوق‌دانان شهرستان شاهرود نیز به بیان مسائل و موضوعات حقوقی مورد نیاز پیشکسوتان پرداخت و گفت: همه ما نیاز به وکیل و مشاوره حقوقی داریم و باید با قوانین شهروندی آشنا باشیم.

وی با توصیه به همه برای انتخاب وکیل برای کارهای خود گفت: انتخاب وکیل و مشاور حقوقی می‏تواند بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های خانوادگی و اجتماعی افراد را قبل از رجوع به دادگستری حل کند.

در ابتدای این نشست، حسین رضوانی مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شهرستان شاهرود، ضمن عرض خیر مقدم به پیشکسوتان گفت: در شهرستان شاهرود فقط 400 پیشکسوت پاسدار داریم که باید آنها را به صحنه بیاوریم.

وی تصریح کرد: بسیج بهترین مکان برای عرضه تجربیات و انتقال فرهنگ ایثارگری به نسل جوان است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشند.






برچسب ها : بسیج پیشکسوتان  ,