نسخه مناسب چاپارسال به دوستان
مسئول نمایندگی ولی فقیه 10 محرم در نشست معرفتی این نهاد گفت: 13 آبان تبلور ایستادگی در برابر استکبار، دشمنان اسلام، آمریکای حیله گر و جنایتکار است که این از اصول مسلم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛در نشست معرفتی کارکنان گروه 10 پدافندهوایی محرم که در حسینیه ولی عصر(عج) این نهاد برگزار شد،حجت الالام ابوالفضل دیلم در سخنانی با اشاره به آیان ابتدایی سوره حجرات اظهار کرد: روش برخورد صحیح با نبی اکرم اسلام(ص) و بزرگان را این آیات تذکر می دهد و تاکید می کند نباید در معاشرت ها صدایشان را مسلمانان از صدای ایشان بلندتر کنند.
وی افزود: به عبارت دیگر به نام های خودشان ایشان را آنگونه صدا نکنند چرا که پیامبر حریم دارد و طبق برداشت از این ایات مبارکه باید حریم بزرگان دین،ولی فقیه،مراجع و والدین را نگه داشت.
دیلم تصریح کرد: اما باید در برابر دشمنان شدید و محکم برخورد کرد و (اشدا علی الکفار) بود و در برابر آنها کوتاه نیامد و ایستادگی کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه 10 محرم شاهرود با اشاره به روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: 13 آبان تبلور ایستادگی در برابر استکبار،دشمنان اسلام،آمریکای حیله گر و جنایتکار است که این از اصول مسلم انقلاب اسلامی است.
وی افزود: امام راحل ما در جای جای سخنان خود بر جنایتکاری، حیله گری، فاسدی و شیطانی بودن دولت آمریکا تاکید کرده و ما را از رابطه با این ام الفساد جهان برهزر داشته اند.
دیلم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها تاکید کرده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید در برابر او عقب نشینی کرد؛ چرا که اگر ما یک قدم عقب بنشینیم او ده قدم به جلو می آید.
وی تأکید کرد: همگان باید با توجه به رهنمودهای امام و رهبری معظم انقلاب حرکت کنند و بدانند که استکبار و الحاد جهانی هیچ گاه از کار خلاف خود عقب نخواهد نشست و ما را وادار به انجام کارهای خود می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه 10 محرم شاهرود بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان به دشمنان نشان خواهد داد که ملت ما متحد و یکپارچه برای دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه است و از مسئولین خود در برابر آنان پشتیبانی و حمایت خواهد کرد تا اسلام سربلند و پیروز باشد.






برچسب ها : گروه 10 محرم  ,