به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یحیی حسینی در گردهمایی حلقه ها صالحین پایگاه امیرالمونین(ع) بسیج اصناف الهادی شاهرود که با حضور بیش از 150 نفر در مسجد امام مجتبی(ع) شهرک جوادیه شاهرود برگزار شد، با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ملت ما جنایات آمریکایی های را هیچگاه فراموش نخواهد کرد و این ملت چون همیشه ایستاده و مقاوم در برابر این شیطان بزرگ قد برافراشته و ایستاده اند.

وی افزود: استکبار جهانی چه در زمان طاغوت و چه بعد از آن همیشه دشمن درجه یک ایران و کشورهای آزادی خواه جهان بوده و جنایات او در ایران و سایر کورهای جهان گواه این مطلب است.
فرمانده بسیج اصناف الهادی شاهرود خاطرنشان کرد: کودتای 28 مرداد،تصویب قوانین مختلف بر علیه ملت ایران در زمان طاغوت مانند کاپیتولاسیون که منجر به تبعید امام شد و یا حق توحش و یا مصونیت قضایی همه و همه از خوی استکباری و استعماری آمریکا حکایت دارد.
حسینی تصریح کرد: آنها بعد از پیروزی انقلاب نیز دست از دسیسه چینی و مقابله با انقلاب اسلامی لحظه ای غافل نبوده و تلاش کردند به روش های مختلف تهدید، فشار، جنگ سخت و نرم ملت ما را تسلیم زیاده خواهی خود کنند.
وی بیان کرد: اما آنان در طی این 34 سال گذشته با صرف هزینه های بسیار زیاد نتوانسته اند که این ملت را تسلیم خود کنند و این ملت شجاع،آزاده و سربلند در برابر آنها ایستاده اند و مقاومت می کنند.
وی با بیان اینکه باید بصیرت خود را حفظ کنیم تاکید کرد: 13 آبان ملت با بصیرت و هوشیار ما جواب یاوه گویی ها و هرزگویی های دشمنان و به خصوص آمریکا را دادند و بار دیگر صلابت و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاندند.






برچسب ها : بسیج اصناف الهادی  ,