خبرگزاری فارس: ثبت‌نام 17 گروه جهادی برای حضور در اردوهای تابستانه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محمد جلیلی در جلسه هماهنگی برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود که با حضور فرماندهان پایگاه‏ها و حوزه‏های بسیج دانشجویی و سرگروه‏ها و جانشینان گروه‏های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود در اتاق جلسات بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود برگزار شد، با تأکید بر برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر برگزاری این اردوها تأکید دارند؛ چرا که هم سبب خودسازی می‏شود و هم باعث ایجاد حرکت در مناطق محروم برای آبادانی و کمک به فرهنگ این مناطق خواهد شد.

جلیلی افزود: بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر فعالیت‏های بسیار خوبی در اردوهای جهادی انجام داده و دانشجویان استقبال خوبی از این اردوها داشته‌‌اند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: امسال نیز با توجه به استقبال دانشجویان و ابلاغ اردوهای جهادی دانشجویی، این برنامه در مناطق محروم منطقه کالپوش در شهرستان میامی برگزار می‏شود.

جلیلی تصریح کرد: تاکنون 17 گروه جهادی خواهر و برادر برای حضور در اردوهای جهادی تابستانه ثبت نام کرده‏اند که باید این گروه‏ها سازماندهی و با برنامه‏ریزی از اول تیر ماه به اردوهای جهادی اعزام شوند.

وی بیان کرد: امسال برای نخستین‌بار، قرارگاه عملیاتی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در منطقه سوداغلن بخش کالپوش میامی برپا و برنامه‏ها متمرکز از این قرارگاه هدایت خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود اظهار کرد: اردوهای جهادی به مدت 10 تا 15 روز با حضور گروه‏های جهادی در مناطق محروم و در قالب برنامه‏های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و علمی برگزار می‏شود.

وی عنوان کرد: گروه‏های شناسایی برای بررسی مشکلات و نیازهای منطقه کالپوش برای خدمت‌رسانی بهتر از طرف بسیج دانشجویی به این منطقه اعزام می‌شوند و نیازهای این منطقه جمع‏آوری و بعد از بررسی اولویت‏بندی خواهد شد و مهم‌ترین نیازهای منطقه در اردوهای جهادی امسال اجرایی خواهد شد.






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,