خبرگزاری فارس: تخریب عقاید و اصول اسلامی راهبرد جدید دشمن در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت ‏الاسلام محمد حسام در گردهمایی جوانان شاهرودی که با حضور 120 نفر در مسجد المهدی (عج) شهرک امام خمینی(ره) شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: هر چه داریم، از ولایت اهل بیت(ع) و محبت ایشان بوده و این تنها داشته ما در راه رسیدن به تعالی و محبت خداوند متعال است.

وی افزود: امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت از گمراهی‏ها و انحرافات به سمت روشنایی و نیک‏بختی است و باید این چشمه جوشان را مورد توجه قرار داده و از آن دست نکشیم.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: قیام ما مبتنی بر مکتب عاشورا و امام حسین(ع) بود و حرکت ما نیز امروز در راستای همین مکتب است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان نمی‏خواهند این راه را ادامه دهیم؛ چرا که این راه ما را به سعادت می‏رساند و ظلمت و تاریکی را نابود می‏کند و دشمنان این را نمی‏خواهند.

حسام بیان کرد: رزمندگان ایرانی با تأسی به امام حسین(ع) و مکتب سرخ او توانستند برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنند و استکبار جهانی زخم‌خورده این راه و مکتب الهی است.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) درس‌های فراوانی به ما می‏دهد، اظهار کرد: ایستادگی، شجاعت، خودباوری و تسلیم نشدن برابر ظلم و مبارزه با انحراف و تحجر از درس‏های مکتب امام حسین(ع) به ما و همه آزادی‌خواهان و حق‏طلبان دنیا است.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود عنوان کرد: اگر امروز محکم و استوار برابر استکبار جهانی و دشمنان اسلام و بشریت ایستاده‏ایم، به برکت مکتب امام حسین(ع) است.

وی بیان کرد: امروز دشمنان با شناخت این مکتب در تلاش هستند تا با جنگ نرم و تخریب عقاید و اصول اسلامی ما و تفکر و عقل جامعه این مکتب را سست کنند و از میان بردارند؛ چرا که با از بین رفتن این مکتب، راه برای تسلط بر ما سهل می‏شود.

حسام تأکید کرد: هوشیاری و بصیرت و تحقیق و پژوهش در دین و مکتب اسلام راه‏های جلوگیری از نفوذ دشمنان به افکار و عقاید است و باید در این راه تلاش و کوشش کنیم.

وی افزود: تعالی و پیشرفت ایران یعنی پیشرفت اسلام ناب و محدود شدن استکبار و ظلم و ستم و دشمنان ما این را برنمی‏تابند و برابر حق ایستاده‏اند و خواهند ایستاد.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود افزود: باید هوشیار باشیم و با شناخت توطئه‏های آنان، برابرشان موضع‏گیری درست و عملی انجام دهیم و آنها را مانند همیشه ناکام بگذاریم.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,