خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی ایران نمونه‏ای کوچک از انقلاب جهانی اسلام را عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین ابوالفضل دیلم در گردهمایی کارکنان پدافند هوایی محرم شاهرود در حسینیه ولی‌عصر(عج) این نهاد، در سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص فراگیری دین و حکومت امام عصر (عج) در سراسر جهان اظهار کرد: حکومت جهانی امام عصر (عج) عالم‌گیر است؛ صالحان و مستضعفان عالم در این حکومت جای دارند و ستم‌گران و ظالمان در این حکومت جایی نخواهند داشت.

وی افزود: در حکومت جهانی اسلام با رهبری امام عصر(عج)، تصمیم‏گیری‏ها با صالحان و مستضعفان خواهد بود و یقیناً جمهوری اسلامی ایران مقدمه‏ای برای آن انقلاب جهانی است.

دیلم خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با دست خالی و اتحاد و همدلی مستضعفان تشکیل شد و حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی و استبداد و ظلم را از این کشور برچید و نمونه‏ای کوچک از انقلاب جهانی اسلام را عرضه کرد تا همگان ببینند که مستضعفان می‌توانند بر مستکبران غلبه کرده و حکومت تشکیل دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در پدافند هوایی محرم تصریح کرد: انقلاب اسلامی هر چه دارد، از عنایات حق تعالی و امام عصر(عج) و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور همه‌جانبه مردم در صحنه است.

وی تأکید کرد: این انقلاب راه خود را تا قیام جهانی امام عصر(عج) با همه توطئه‏های دشمنان ادامه خواهد داد و مسبب تشکیل حکومت جهانی ولی‌الله الاعظم (عج) خواهد شد.






برچسب ها : گروه 10 محرم  ,