.

خبرگزاری فارس: شورای راهبردی بسیج در استان سمنان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مصطفی رحیمیان در جلسه شورای راهبردی سپاه شاهرود که در سالن جلسات سپاه شاهرود و با حضور فرماندهان، مسئولان حوزه‏ها و کانون‏های بسیج اقشار، معاونت‏های سپاه شاهرود و اعضای مرکز هم‌فکری و راهبردی سپاه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: مرکز راهبردی شاهرود مقام نخست استان سمنان را در نحوه عملکرد به دست آورده است و از تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران شورای راهبردی حوزه‏ها و کانون‏های بسیج شاهرود و مسئولان سپاه در اجرای برنامه‏های شورای راهبردی در اقشار و ناحیه شاهرود قدردانی می‌شود.

وی افزود: شورای راهبردی اقشار بسیج، اتاق فکر و تولید اندیشه و ایده در بسیج است و باید این شوراها با جدیت به کار و فعالیت خود ادامه دهند تا بتوان با آسیب‏شناسی برنامه‏ها و عملکرد و ارائه ایده و طرح، سازمان بسیج را در پیشبرد اهداف خود یاری کرد.

مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر برگزاری جلسات و هم‌فکری همه صاحبان ایده و فکر و مؤثران اقشار بسیج گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ بسیجی را در جامعه با توجه به مؤلفه‏های مدنظر رهبر فرزانه انقلاب بسط و گسترش دهیم.

همچنین حجت‏الاسلام حسین قرغی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در این جلسه با تأکید بر ایمان و اخلاص در کارها گفت: باید قرآن و کلام اهل بیت(ع) را توأمان فرا بگیریم و بدانیم که بهترین مفسران قرآن، اهل بیت (ع) هستند و جدایی میان این دو ثقل پیامبر(ص) ممکن نیست.

وی افزود: باید در برنامه‏ها و عملکرد سازمان ایمان و معنویت و اخلاص را مدنظر قرار داد؛ چرا که بسیج و بسیجیان الگوی جامعه در اخلاص و عمل و بصیرت هستند و باید در این خصوص نیز برنامه‏ریزی شود.






برچسب ها : اخبار سپاه شاهرود  ,