خبرگزاری فارس: بسیج فرهنگیان خوراک فرهنگی به بدنه آموزش و پرورش تزریق کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسین گرزین در گردهمایی سرگروه‏های حلقه‏های صالحین بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام در اردوگاه شهید رجایی آبشار شاهرود، طی سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به اتاق فکر در هر زمان و بررسی و تحلیل عملکرد سازمانی اظهار داشت: اگر می‏خواهیم بسیج یک نهاد پویا و اثرگذار در جامعه باشد، باید تلاش کنیم تا اتاق‏های فکر و شوراهای هم‌فکری و ایده‏پردازی در اقشار بسیج فعال شود.

وی افزود: استفاده از نیروهای توانمند، با فکر و دلسوز برای پیشبرد اهداف بسیج لازم و ضروری است و با توجه به فعالیت‏های گسترده دشمن در بحث جنگ نرم باید تلاش کنیم تا به‌روز باشیم.

مسئول راهبردی سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: تشکیل شورای قشر بسیج فرهنگیان می‏تواند در برگزاری بهتر برنامه‏ها و بهبود عملکرد اقشار بسیج در حیطه فعالیت‏های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی مؤثر و مفید باشد.

وی تصریح کرد: اتاق فکر در کنار بدنه اجرایی بسیج می‏تواند در اجرای مطلوب‏تر برنامه‏ها و برنامه‏ریزی فعالیت‌‏های ابتکاری و اثرگذار در بیرون و داخل سازمان تأثیرگذار باشد.

گرزین بیان کرد: بسیج فرهنگیان باید بتواند خوراک لازم فرهنگی و تربیتی را به فرهنگیان و دانش‏آموزان تزریق کند و راهگشای مشکلات فرهنگیان و دانش‌آموزان در تعلیم و تربیت باشد.

مسئول راهبردی سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: تلاش در جهت شکوفایی استعدادها و جذب نیروهای فعال و پویا می‏تواند برنامه‏ها و عملکرد سازمان را تغییر دهد و سبب پویایی و بالندگی آن شود.






برچسب ها : بسیج فرهنگیان  ,