خبرگزاری فارس: تحرکات دشمن در عراق و سوریه با پشتیبانی آمریکا صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در شهرک ولی‌عصر(عج) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا و با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی‌اظهار کرد: این همه نعمت و برکات را امروز به خاطر امام و شهدایی داریم که برای تحقق انقلاب اسلامی ‌مبارزه و تلاش کردند و با گذشتن از جان خود انقلاب اسلامی ‌را برای ما به ارمغان آورند.

وی افزود: اگر امروز برای امام زمان(عج) جشن می‏گیریم و میلاد ایشان را بزرگ می‏شماریم، به خاطر جان‌فشانی‏های شهدا بود که اصحاب آخرالزمانی امام زمان(عج) بودند و با اقتدا به نائب ایشان، از انقلاب و اسلام عزیز با جان خود پاسداری کردند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ‌با فرهنگ عاشورا آغاز شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ‌با فرهنگ ایثار و شهادت و الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا آغاز شد و این فرهنگ می‏رود تا با فرهنگ انتظار به ظهور پیوند بخورد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ عاشورا و انتظار به هم گره خورده‏اند؛ چرا که عاشورا به انتظار ختم می‌شود و اگر انتظار می‌خواهیم، باید عاشورا به پا کنیم و این، یعنی عاشورا و انتظار مکمل یکدیگرند.

مطهری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم عدالت در سراسر گیتی حکم‌فرما و تمدن بزرگ اسلامی‌ محقق شود، باید در میدان حاضر شویم و برای این موضوع ایثار و از خود گذشتگی کنیم.

وی اظهار کرد: این ایثار و از خود گذشتگی سبب می‏شود تا به پیروزی دست یابیم و این پیروزی با افراشته شدن پرچم اسلام بر قلل رفیع دنیا محقق خواهد شد و از بین رفتنی نخواهد بود.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه بسیج و بسیجی از عاشورا و مهدویت نشأت می‏گیرد، اظهار کرد: عاشورا و مهدویت دو فرهنگ متعالی اسلام است و شالوده بسیج از این دو فرهنگ گرفته شده و بسیج به معنای ایثار و شهادت و امید و انتظار است.

وی با اشاره به توطئه‏های دشمنان علیه انقلاب اسلامی‌گفت: دشمنان ما از اسلام شیعی که بال سرخ عاشورا و بال سبز انتظار و مهدویت دارد، می‏ترسند و برای همین کمر همت برای نابودی آن بسته‏اند.

مطهری بیان کرد: فرهنگ بسیج تنها فرهنگی است که می‏تواند و توانسته است با الگو گرفتن از این دو فرهنگ متعالی اسلام برابر دشمنان بایستد و الگویی برای همه آزادی‌خواهان و ملت‏های مظلوم جهان شود.

وی با اشاره به تحرکات دشمنان در عراق و سوریه گفت: استکبار و اسلام‌نماهای آمریکایی با توطئه قومی‌ و مذهبی تلاش دارند تا اسلام ناب را تخریب کنند و این تلاش‏های آنان منجر به شکست است؛ همین‌طور که اکنون نیز کاملاً می‏توان آن را مشاهده کرد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری و وحدت گفت: باید همه هوشیار و بصیر باشیم و توطئه دشمنان را رصد و با وحدت و همدلی این توطئه‏ها را خنثی کنیم.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,