صدور هلال شیعی با مرکزیت ایران به نقاط مختلف جهان

مدیر حوزه علمیه شاهرود گفت: هلال شیعی با مرکزیت ایران ایران اسلامی به نقاط مختلف جهان امروز صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، آیت‏ الله مرتضی اشرفی در دیدار جمعی از پاسداران سپاه شاهرود که سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در حوزه علمیه شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به حدیث«ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه» اظهار کرد: رمز اینکه تشیع همیشه سرافراز است، همین پیروی کردن از این چراغ راهنماست که بقای انقلاب و اسلام را تضمین می‏کند.

وی افزود: در واقع دو رکن اصلی این انقلاب، رهبری و عزم مردم بود که همه اینها نشان‏دهنده عنایت الهی است.

مدیر حوزه علمیه شاهرود خاطرنشان کرد: سپاه با نیات صالحه و خالصانه که در روز اول داشته به کار خود ادامه می دهد.

اشرفی تصریح کرد: هلال شیعی با مرکزیت ایران به نقاط مختلف رفته و این هلال شیعی آنقدر که از مسلمانان دشمن دارد، در میان کفار دشمن ندارد.

استاد خارج حوزه علمیه شاهرود تأکید کرد: مهم این است راهی که می‏رویم درست باشد و مسیر مستقیم را از دست ندهیم، خدا جزئیات را می‏بخشد.

وی بیان کرد: شیعه تا آخر الزمان علیه ظالم داد دارد و حق مظلوم را مطالبه می‏کند، شیعه ملت و مملکت نمی‏شناسد و در هر جا ظلم باشد حضور خواهد یافت تا حق مظلوم را بستاند.

در ابتدای این دیدار حجت‏الاسلام حسین قرغی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: پاسداران در تبعیت از مقام عظمای ولایت که جانشین به حق امام زمان(عج) را دارند تا به امروز امتحان خود را به خوبی پس داده است.

وی افزود: در این انقلاب هرکس لغزشی داشته باشد خود را به ستون مستحکم سپاه می‏چسباند تا راه را بازیابد.






برچسب ها : نمایندگی ولی فقیه ناحیه  ,