ماه شعبان پیام آور رحمت به جهانیان است

امام جمعه شاهرود گفت: شعبان تنها ماهی است که در آن هیچ شهادتی رخ نداده و این از عنایات خداوند است که به دلیل انتصاب آن به مهدی موعود(عج) چنین پیام رحمتی بر ما ارزانی گشته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏الاسلام‏والمسلمین محمود ترابی در دیدار جمعی از پاسداران سپاه شاهرود در دفتر امام جمعه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه شعبان و اعیاد آن اظهار کرد: شعبان تنها ماهی است که در آن هیچ شهادتی رخ نداده و این از عنایات خداوند است که به دلیل انتصاب آن به مهدی موعود(عج) چنین پیام رحمتی بر ما ارزانی گشته است.

وی افزود: خداوند همیشه رحمت و کرم خود را به ما اعطا کرده و پیامبر اسلام(ص) نیز در همین راستا بر مردم عصر خود مهربان و با عطوفت بود.

امام جمعه شاهرود خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با اهدای جان خود بر مومنین لطف خود را فزونی داد و امروز روز ورود امام حسین(ع) از مدینه به مکه و آغاز قیام انسان ساز ایشان است.

ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته پاسدار گفت: وجود پاسداران باعث افتخار است که اگر این پاسداری را امام زمان(عج) امضا کند، یعنی علاوه بر اینکه ما در این دنیا پاسداریم در آخرت نیز از سربازان و همراهان شیعه باشیم.

در ابتدای این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در سخنانی بیان کرد: از بزرگترین افتخارات پاسداران آن است که مقام معظم رهبری همواره بر فعالیت های سپاه پاسداران مهر تایید زده اند.

حجت‏الاسلام حسین قرغی افزود: در این مقطع حساس که دشمنان بیش از هر وقتی برای نابودی این نظام تلاش می‏کنند، لبه تیز حملات خود را به سوی سپاه نشانه گرفته‏اند.

وی با اشاره به یکی از سخنان ماموساهای اهل سنت کردستان گفت: این انقلاب بر سه پایه رهبری حضرت امام(ره)، خون امام حسین(ع) و نهضت عاشورا شکل گرفته است و باید آن را حفظ کرد.






برچسب ها : نمایندگی ولی فقیه ناحیه  ,