مکتب امام خمینی(ره) برگرفته از مکتب اسلام ناب و قیام عاشوراست

امام جمعه شهر رودیان گفت: مکتب امام راحل برگرفته از مکتب اسلام ناب و قیام عاشوراست و تا بر این پایه‏ها استوار باشد ثابت قدم به راه خود ادامه می‏دهد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین عباس معصومی در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و گردهمایی بسیجیان پایگاه اداره کل راه آهن شمال شرق در مسجد آیت الله بروجردی راه آهن شاهرود با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و اشاره به سیره عملی ائمه اطهار اظهار کرد: علم حضرت عباس(ع) اکتسابی بود و امام علی(ع) فرمودند من تمام علوم را به او آموختم مانند پرنده‏ای که به فرزندش دانه می‏دهد.

وی افزود: به فرموده امام سجاد و امام صادق(ع) حضرت ابوالفضل(ع) دارای بصیرت نافذی بودند و این بصیرت ایشان سبب شد که در بهشت در جایگاهی باشند که همه شهدا بر آن غبطه بخورند.

امام جمعه رودیان با تأکید بر داشتن بصیرت بیان کرد: بصیرت عامل خوشبختی انسان‏ها در شرایط سخت و غبارآلود می‏شود، همانند یاران حسین(ع) که با بصیرت خود بهشتی و سپاه مقابل آنها جهنمی شدند در صورتی که در ظاهر همه مسلمانان و مجاهدان راه خدا بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتحال امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص امام راحل می‏فرمایند ایشان از نخستین‏هایی بودند که دومی نداشتند و فقط خودشان تک بودند.

معصومی خاطرنشان کرد: به حق که انقلاب اسلامی در هیچ کجای جهان بی نام امام خمینی(ره) شناخته نیست و این باقیات الصالحات امام راحل برای خود است.

وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله بعد از پیروزی بر اسرائیل در جنگ لبنان بیان کرد: رهبر حزب الله لبنان تأکید دارد من و همه مسلمین مقلدین روح الله و از پیروان و تابعین سیدعلی و در حقیقت همه شاگردان این مکتب هستیم.

امام جمعه رودیان تأکید کرد: مکتب امام راحل برگرفته از مکتب اسلام ناب و قیام عاشوراست و تا بر این پایه‏ها استوار باشد ثابت قدم به راه خود ادامه می‏دهد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با صلابت و اقتدار به راهی که امام راحل آن را پایه‏ریزی کرده ادامه خواهد داد تا زمینه‏ساز ظهور جهانی مهدی موعود(عج) را فراهم آورد.

در این مراسم مولودی خوانان اهل بیت در خصوص میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) به مولودی‏خوانی پرداختند.






برچسب ها : بسیج ادارات  ,