اعزام 2000 نفر از مردم شهرستان های شاهرود و میامی به مرقد امام(ره)

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود گفت: قریب به 2000 نفر از نواحی شاهرود و میامی به منظور شرکت در مراسم ارتحال امام راحل به تهران اعزام می شوند.

 جمال الدین غناییدر  گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان سمنان اظهار کرد: در آستانه ارتحال امام راحل قریب به 2000 نفر از شهرستانهای شاهرود و میامی جهت شرکت در مراسم به تهران اعزام می شوند.

وی  افزود: با توجه به سهمیه ابلاغی و ثبت نام به عمل آمده توسط حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شاهرود 1500 نفر از شهرستان شاهرود و 500 نفر از شهرستان میامی برای حضور در اجتماع عظیم سالگرد رحلت امام ثبت نام کرده اند که اعزام می شوند.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود تصریح کرد: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است زائران بنیانگذار جمهوری اسلامی شب 13 خرداد ساعت 22 از ایستگاه راه آهن شاهرود با قطار به تهران اعزام و صبح 14 خرداد با اتوبوس از شهرری به مرقد امام منتقل و در برگشت نیز با قطار به شاهرود باز می گردند.

غنایی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اعزام زائران امام راحل و شرکت در مراسم سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی برنامه های مختلفی به همت بسیج اقشار و محلات در سطح پایگاه های بسیج مساجد و محلات و اقشار برگزار خواهد میشود.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در پایگاه های بسیج محلات،برگزاری ایستگاه صلواتی زائران امام راحل که از شاهرود عبور می کنند و همچنین برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی در خصوص شخصیت امام راحل برگزار می شود.

 مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرودا ظهار کرد: بسیج اصناف و اداری کارگری شاهرود در ورودی و خروجی شهر و در بازار شاهرود اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی و پذیرایی از عزاداران امام راحل با چای،شربت و کیک و کلوچه در روزه های 13،14 و 15 خرداد نموده اند.

وی با دعوت از همه مردم همیشه در صحنه برای حضور در این برنامه ها تاکید کرد: حضور در این برنامه ها تداوم بخش راه امام و شهداست و دشمنان را آگاه می کند که ملت ایران هنوز امام خویش را دوست و شیفته ایشان هستند.






برچسب ها : روابط عمومی ناحیه  ,