سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی است

فرمانده گروه 10 پدافند هوایی محرم گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و این مولود خود را مدیون انقلاب اسلامی می‏داند و برای حفظ آن از همه وجود خود خواهد گذشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار عبدالرحیم ابراهیمیان بعد از ظهر امروز در آیینی که با حضور بیش از هزار نفر از کارکنان و خانواده‏های شاغلان و بازنشستگان گروه 10 پدافند هوایی محرم در تالار شقایق‏های دانشگاه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، بر پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‏های والای آن تأکید کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و این مولود خود را مدیون انقلاب اسلامی می‏داند و برای حفظ آن از همه وجود خود خواهد گذشت.

فرمانده گروه 10 پدافند هوایی محرم تأکید کرد: امام راحل فرمود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و این نشان از اهمیت سپاه و پاسداران است که باید قدر خود را بدانند و با خودشناسی و بصیرت از اهداف انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری کنند.

در این مراسم باشکوه، برنامه‏های مختلفی از جمله مدیحه‏ سرایی توسط علی اکبر نظری، سرنوازی و میل‌بازی و ورزش باستانی به همت گروه باستانی پدافند هوایی محرم، اجرای تئاتر، مسابقه حضور، اجرای حرکات ورزش رزمی و هم‌خوانی گروه موزیک و . . . برگزار شد.






برچسب ها : گروه 10 محرم  ,