خبرگزاری فارس: شعار «ما می‏توانیم» در همه حال مد نظر مسئولان و مردم باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏ الاسلام حسین محمدی‏ پور در نشست معرفتی و بصیرتی بسیج خواهران که با حضور بانوان در روستای پرو بخش بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به لزوم توجه به معنویت در جامعه بیان کرد: پیامبر اسلام آمد تا جهان از بار ظلم و ستم و بی‌بند و باری رهایی یابد و آزاد و تحت قوانین الهی اداره شود.

وی افزود: رسول مهربانی‏ها با ویژگی‏هایی که خدا در قرآن برای ایشان بیان می‏کند، به عنوان الگوی یک انسان کامل الهی برای بشریت عرضه شد تا همه بدانند که انسان چه جایگاه والایی در زمین و آسمان‏ها و نزد خدا دارد.

استاد حوزه علمیه بسطام خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بدانیم اسلام چقدر به ما ارزش داده، باید نگاهی به دیگر جوامع بیندازیم تا بتوانیم بهتر این موضوع را درک کنیم.

محمدی‏پور با بیان اینکه اسلام همه را برابر و برادر می‏داند، اظهار کرد: اسلام به علم و دانش و ایمان و تقوا توجه ویژه‏ای دارد و انسان را زمانی متعالی می‏داند که طبق دستورات خدا عمل کند.

وی تصریح کرد: استقلال، آزادی و توجه به زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها با توجه به آموزه‏های الهی و قرآنی مورد توجه اسلام ناب است و این‌هاست که باید برای جهان تشنه امروز به معنویت و خدا بیان شود.

استاد حوزه علمیه بسطام با اشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی در دنیا گفت: امروز حتی جمهوری اسلامی برای کشورهای استکباری نیز مورد توجه و الگو است؛ چرا که دنیا بیدار شده و می‌داند بدون معنویت نمی‌توان به نتیجه مطلوب و هدف نهایی رسید.

محمدی‏پور با اشاره به شعار «ما می‎توانیم» گفت: این شعار راهبردی در اسلام و انقلاب ماست که اگر ما این را جزو اصول قرار دهیم، حتماً به تعالی و پیشرفت در همه زمینه‏ها خواهیم رسید.

وی تأکید کرد: مبتکر این شعار در عصر حاضر امام راحل بود و می‌بینیم امروز این شعار در بسیاری از کشورها راه یافته و همه به دنبال ایستادن روی پای خود و قطع سلطه و ستم هستند.

استاد حوزه علمیه بسطام افزود: این شعار راهبردی را نباید فراموش کنیم و مسئولان و مردم ما با توجه به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در موضوع فرهنگ و اقتصاد با این شعار با جدیت پیش رویم؛ چرا که آینده از آن ماست.






برچسب ها : بسیج جامعه زنان  ,