همایش پیاده روی و کوهپیمایی خانواده پاسداران شاهرود برگزار شد

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار همایش پیاده روی و کوهپیمایی خانواده های پاسدار سپاه شاهرود برگزار شد.

جمال الدین غنایی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: به مناسبت ایام ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار همایش پیاده روی و کوهپیمایی خانوادگی پاسداران سپاه شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این همایش که در منطقه قطری شاهرود برگزار شد خانواده ها ضمن پیاده روی به کوهپیمایی در ارتفاعات منطقه قطری پرداختند.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: این همایش با هدف گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی و مودت بین خانواده های پاسدار سپاه شاهرود انجام شد.

غنایی تصریح کرد: در این همایش علاوه بر پیاده روی و کوهپیمایی برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی نیز برگزار و به نفرات برتر هدایایی نیز اهدا شد.

 وی بیان کرد: در این همایش سرهنگ پاسدار عباس مطهری در سخنانی با گرامیداشت روز پاسدار به شاخص های پاسدار اشاره کرد و خانواده های پاسدار را از صبورترین و فداکارترین خانواده ها عنوان کرد که هم شوهرانشان و هم خودشان الگوی رفتاری و عملی در جامعه اسلامی ما هستند.

وی اظهار کرد: فرمانده سپاه شاهرود با تجلیل از مقام پاسدار و ارزشمند دانستن آن بر خودسازی پاسداران تاکید و بر تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب در زندگی فردی و اجتماعی پاسداران تاکید کرد.

غنایی با اشاره به برگزاری جشن روز پاسدار در سپاه شاهرود گفت: به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مراسمی جشنی در سپاه ناحیه شاهرود با حضور خانواده های پاسدار شاغل و بازنشته در شب میلاد حضرت عباس(ع) برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم برنامه های شاد و متنوع اجرا و از پاسداران نمونه تجلیل خواهد شد.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود با اشاره به جشن های اعیاد شعبانیه در حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان شاهرود نیز اظهار کرد: پایگاه های بسیج مساجد و محلات و اقشار در اعیاد شعبانیه برنامه ها جشن و سرور را در سطح مساجد و محلات و ادارات و ارگانهای خود برگزار می کنند.

غنایی تصریح کرد: برنامه نورافشانی و برگزاری ایستگاه های صلواتی و ماشین نویسی و نشست های تبیین شعائر دینی از جمله برنامه های پایگاهها در اعیاد شعبانیه خواهد بود.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در برنامه ها گفت: گرامیداشت شعائر اسلامی و حفظ آنها سبب تقویت فرهنگ اسلامی در جامعه و ترویج آن خواهد شد و خود سلاحی در برابر تهاجم های گسترده دشمنان در بُعد فرهنگی خواهد بود.






برچسب ها : اخبار سپاه ناحیه  ,