نشست های روشنگری با عنوان”چرا خانواده من؟” در شاهرود برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: سلسله نشست‏های روشنگری تحت عنوان(چرا خانواده من؟) با موضوع آسیب‏های رسانه‏های صهیونیسم و ماهواره در شاهرود برگزار می‏شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در گفت‏ وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان گفت: سلسله نشست ‏های روشنگری تحت عنوان "چرا خانواده من؟" با موضوع آسیب‏های رسانه‏ های صهیونیسم و ماهواره برگزار می‏ شود.

احمد حسین پور افزود: این نشست‏ها به همت حوزه‏های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود در 10 نقطه از شهرستان شاهرود در نیمه اول خردادماه برگزار می‏ شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست‏ ها تقویت، استحکام و حفظ بنیان خانواده ‏ها در برابر آسیب‏های شبکه ‏های ماهواره ‏ای و حفظ و استحکام ایمان،باورها و اعتقادات مردم است.

حسین‏ پور تصریح کرد: آشنایی خانواده ‏ها با تهدیدات و آسیب‏های ماهواره، اهداف گردانندگان شبکه‏ های ماهواره‏ای و توجه جامعه به جایگاه و اهمیت خانواده از دیگر اهداف این سلسله نشست‏هاست.

وی با بیان اینکه این برنامه برای عمومی مردم است، بیان کرد: با توجه به ابلاغیه این سلسه نشست‏ها در سمه ماه اول امسال برنامه‏ریزی شده است و حوزه‏های مقاومت مساجد و محلات وظیفه دارند این نشست‏ها را در محله یا مساجد برگزار کنند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود اظهار کرد: در این نشست‏ها از اساتید حوزه و دانشگاه، جامعه‏شناس و روانشناس و متخصص شبکه‏ های ماهواره‏ای استفاده می‏شود






برچسب ها : اخبار سپاه ناحیه  ,