آمار شهدا برای ارائه در کنگره شهدای استان سمنان به ‌روزرسانی شود

فرمانده بسیج اداری و کارگری الحدید شاهرود گفت: آمار شهدای شهرستان شاهرود برای ارائه در برگزاری کنگره شهدای استان سمنان به‌روزرسانی شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علی احمدی ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‏های بسیج اداری و کارگری الحدید شاهرود که به منظور توجیه برنامه‏های سال 93 پایگاه‏ها در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تشریح برنامه‏های سال 93 سازمان بسیج اداری و کارگری اظهار داشت: عمده برنامه‏های بسیج اداری و کارگری بر محوریت حلقه‏های صالحین، توجه به امر معرفت و بصیرت‏افزایی کارکنان خواهد بود.

وی افزود: امسال برنامه‏ ها به صورت مدون به هر پایگاه با توجه به حجم ابلاغ شده است و پایگاه‏ ها باید با توجه به ابلاغ انجام گرفته، باید برنامه‏ها را پیگیری و گزارش کار خود را ارسال کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و همچنین حلقه‏ های صالحین از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است و فرماندهان پایگاه‏ها باید عنایت ویژه‏ای به این دو موضوع داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره شهدای استان در نیمه دوم امسال باید ادارات و کارخانجات، آمار شهدا خود را به‌روزرسانی و در اجرای این برنامه عظیم دست‌اندرکاران را کمک کنند.

رئیس شورای قشر کارمندی و کارگری شاهرود نیز در خصوص آخرین مصوبه مجمع عمومی بسیج شهرستان اظهار کرد: با توجه به تصویب مجمع بسیج شهرستان شاهرود برای تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان و مؤثرین بسیجی، پایگاه‏ها تلاش کنند تا اسامی مؤثرین و نخبگان بسیجی خود را اعلام کنند.

غلام‌رضا همتیان افزود: این مصوبه بسیار مهم بوده و در جهت حرکت شهرستان به سمت جلو بسیار تأثیرگذار است و فرماندهان دقت لازم را برای معرفی هر چه سریع‌تر نخبگان و مؤثران بسیجی در ادارات و کارخانجات بکنند.






برچسب ها : بسیج اداری و کارگری  ,