قدرت وحدت حول محور اسلام و ولایت ملت ایران را شکست‏ناپدیر کرده است

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه یازده تهران گفت: آن چیزی که انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان شکست‏ناپذیر کرده و می‏کند قدرت وحدت حول اسلام و ولایت و ایمان و اخلاص ملت ماست که این را در طول انقلاب ما شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علی خانی در گردهمایی بسیجان پایگاه انصار حوزه مقاومت بسیج اداری الحدید شاهرود که با حضور بسیجیان و کارکنان شرکت نفت و خطوط لوله شمالشرق در نمازخانه سیدالشهدا این نهاد برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت فتح خرمشهر و بیان خاطراتی از رشادت‏های رزمندگان شهرستان شاهرود در این عملیات اظهار کرد: در عملیات بیت‏المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر قهرمان و بخش وسیعی از خاک کشور اسلامیمان شد دست خداوند کاملاً مشهود بود.

وی افزود: وحدت و تبعیت از ولایت و ایمان و اخلاص رزمندگان ما سبب شد ما بر دشمن تا بن دندان مسلح و مغرور پیروز شویم و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت کنیم.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان شکست‏ناپذیر کرده و می‏کند قدرت وحدت حول اسلام و ولایت و ایمان و اخلاص ملت ماست که این را در طول انقلاب ما شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به سخنان ولایت راهگشای مشکلات جامعه است، گفت: رهبر انقلاب به عنوان سکاندار هدایت کور به سوی تعالی هشدارهایی می‏دهند که باید همه با جان و دل بدان گوش دهیم تا موفق شویم.

خانی خاطرنشان کرد: توجه رهبر انقلاب به فرهنگ و اقتصاد بدان جهت است که دشمن تلاش می‏کند با این دو عنصر انقلاب اسلامی را از صحنه خارج کند و تمام تلاش خود را در این نقاط متمرکز کرده است.

شهردار منطقه 11 تهران تصریح کرد: هشدار رهبری در خصوص جمعیت یک هشدار جدی است؛ چرا که نسل ما با همین رشد که دارد رو به پیری می روند و رشد جمعیتی ما نیز متوقف خواهد شد و آنگاه ما چگونه می‏توانیم تمدن بزرگ اسلامی را جامعه عمل بپوشانیم.

وی با تأکید بر توجه به سخنان ولایت بیان کرد: همانطور که امام راحل فرمود «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد»؛ امروز دشمن عمود خیمه انقلاب یعنی رهبری را هدف گرفته‏اند و ما باید هوشیار باشیم.

جانشین اسبق لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) اظهار کرد: بصیرت و معرفت راه‏های عبور ما از گردنه‏ها و راه‏های تاریک و پر پیچ و خم پیش روست و باید خود را به این سلاح‏ها مجهز کنیم که اگر نکنیم فرق نمی‏کند خواص باشیم یا عوام از راه منحرف می‏شویم و به بیراهه خواهیم رفت.






برچسب ها : بسیج اداری و کارگری  ,