برترین‌های مسابقات رباتیک جام شهید تهرانی‌مقدم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات رباتیک جام شهید تهرانی‌مقدم که به میزبانی دانشگاه شاهرود برگزار شد، معرفی شدند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان در این خصوص، از برگزاری نخستین دوره مسابقات رباتیک بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خبر داد.

محمد جلیلی بیان کرد: نخستین دوره مسابقات رباتیک به همت بسیج دانشجویی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در قالب جام شهید حسن تهرانی‌مقدم به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با محوریت ربات مسیریاب پیشرفته سرعتی و با حضور 24 تیم از دانشگاه‎های استان‌های کرمان، گلستان، مازندران، تهران و سمنان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی، 13 تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت، تیم میلاد نور از استان گلستان اول، تیم ساتریس از استان مازندران دوم و تیم‎های اتنگا از کرمان و پازیتیو از گلستان مشترکاً سوم شدند.

جلیلی تصریح کرد: این مسابقات را شش نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود داوری کردند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شهرستان شاهرود با بیان استقبال خوب دانشجویان از این مسابقات گفت: این مسابقات با استقبال خوب دانشجویان روبه‌رو شد و بسیج دانشجویی تلاش دارد از این دست مسابقات را با همکاری دانشگاه‎ها برگزار کند.

وی بیان کرد: اختتامیه این مسابقات با سخنرانی حجت‎الاسلام سیف‎الله آذریان، مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و اعضای بسیج علمی و فناوری کشور در دانشگاه آزاد برگزار شد.






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,