حفظ ارزش‏ها مهمترین خواسته شهدا است

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود گفت: شهدا علم و قدرتشان خدایی است و حیات آنان جاودانه است؛ بنابراین باید ادامه دهنده راه این خلفای الهی در زمین باشیم تا ما را شفاعت کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏الاسلام علی احسانی در یادواره روستای حسین آباد بخش بسطام شاهرود که به همت پایگاه بسیج خواهران این روستا در فاطمیه حسین آباد برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت سوم خرداد و مبعث رسول گرامی اسلام گفت: شهدا چشم و چراغ ملت‏اند، راه آنها راه ائمه معصومین و هدفشان حفظ اسلام و ارزشها بود.

وی افزود: خداوند سه صفت بزرگ دارد اول قدرت اوست که بی نهایت است، دوم علم اوست که عالم به غیب است و سوم حیات است که این ویژگی را به انسان هم داده است.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: حیات خداوند ناشی از علم و قدرت اوست و خدا انسان را خلیفه خود قرار داده و فرمود«من می‏خواهم در زمین برای خودم خلیفه خلق کنیم».

وی تصریح کرد: انسان از مردن و نابودن شدن نگران است و دوست دارد همیشه باقی بماند و شهدا اینگونه اند که به فرموده خدا زنده‏اند و نزد او روزی می‏خورند و حیات دارند.

احسانی با بیان اینکه مظهر قدرت ایران شهدا هستند، اظهار کرد: شهدا علم و قدرتشان خدایی است و حیات آنان جاودانه است بنابراین باید ادامه دهنده راه این خلفای الهی در زمین باشیم تا ما را شفاعت کنند.

وی بیان کرد: شهدا در وصیت نامه‏های خود درخواست‏های خود را بیان کرده‏اند که از آن جمله حفظ حجاب است که مورد تأکید بسیاری از شهدای ماست.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: بهترین پوشش حجاب، چادر است و باید توجه شود که حجاب فقط در ظاهر نیست و باید کردار و رفتار و گفتار ما نیز دارای حجاب باشد و این بسیار مهم است.






برچسب ها : بسیج جامعه زنان  ,