اهتمام مردم در حفظ آرمانهای امام راحل و شهدا ستودنی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری الحدید شاهرود گفت: اهتمام و همت ملت ایران در حفظ آرمانها و ارزشهای امام راحل و شهدا ستودنی است.

علی احمدی در گفت ‏وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان گفت: امسال بزرگداشت یاد و خاطره حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر به مراتب باشکوه‏تر از سنوات قبل در کلیه پایگاه‏های مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات برگزار شد.

وی افزود: حوزه مقاومت الحدید در این روز با برپائی ایستگاه صلواتی در میدان امام این شهر و پخش سرودهای مربوط به این ایام خاطرات فتح خرمشهر را در اذهان مردم این شهر زنده کرد.

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات حوزه الحدید تصریح کرد: در روز سوم خرداد تعداد پنج هزار نفر با مراجعه به ایستگاه صلواتی و بازدید از چادر نصب شده در محل میدان امام شاهرود با شربت و ...... پذیرائی شدند.

احمدی بیان کرد: من وقتی شوق و نگاه‏های جوانان و مردم را می بینم؛ احساس می‏کنم انقلاب و امام و ولایت علیرغم همه سیاه نمائی‏ها در بین آحاد مردم و به ویژه نسل جوان ما محبوب است.

وی اظهار کرد: علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی که وجود دارد و مانیز باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از همه سعی خود را بکنیم؛ اما حضور مردم و استقبال آنها از این ایام برای ما بهترین سرمایه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری الحدید شاهرود تأکید کرد: این نشان دهنده این مطلب است که مردم علیرغم همه فشارها و کمبود هاهمچنان به انقلاب و شهدا و امام شهدا و نیز دستاوردهای انقلاب عشق می‎ورزند و این چیزی است که دشمن همه سعی خود را می‏کند و کرده و خواهد کرد تا آنرا کمرنگ کند؛ اما به برکت خون شهدا؛ مردم و به ویژه جوانان ما از همه طیفها به شدت نسبت به ارزش‏ها پایبند هستند.

به مناسبت حماسه با شکوه و غرور آفرین سوم خرداد پایگاه‏های بسیج ادارات و کارخانجات مراسم متعدد و مختلفی از جمله؛ سخنرانی برپائی جشن و محافل با خاطرات دلاور مردان حماسه فتح خرمشهر در محل ادارات و کارخانجات برپا کردند.






برچسب ها : بسیج اداری و کارگری  ,