دشمنی دشمنان با اسلام پایان ناپذیر است

مسئول سیاسی سپاه شاهرود در نشست بصیرتی پایگاه حدیث روستای گرمن گفت: تا زمانی که اسلام هست دشمن با ما دشمنی خواهد کرد و اگر می‏خواهیم انرژی هسته‏ای را به پیش ببریم باید الگو خود را سوم خرداد قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، رضا فدایی در نشست بصیرتی پایگاه بسیج حدیث حوزه مقاومت بسیج خواهران ریحانه الرسول که با حضور بیش از 100 خواهر در زینبیه روستای گرمن بخش بسطام شاهرود برگزار شد در سخنانی گفت: شهدا رفتند و از نس افتادند تا ما نفس بکشیم و این آزادی، امنیت را مدیون آنها هستیم و نکند خدای ناکرده فردای قیامت شرمنده آنان باشیم.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه ‏ها علیه این انقلاب و اسلام آغاز شد و امام راحل با عقل مبتنی بر وحی او توطئه‏ها را شناسایی و خنثی نموده و جامعه را مدیریت کردند.

مسئول سیاسی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی نخستین چیزی بوجود آمد ایمان و معنویت بود و باورهای اعتقادی بارور شد و امام فرمود«اگر دشمنان در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آنان می‏ایستیم».

وی تصریح کرد: تا زمانی که اسلام هست دشمن با ما دشمنی خواهد کرد و اگر می خواهیم انرژی هسته‏ای را به پیش ببریم باید الگو خود را سوم خرداد قرار دهیم.

فدایی با تأکید بر سخن امام بر توجه به حال فعلی افراد تأکید کرد: ملاک ما باید حال فعلی افراد باشد و ملاک حال و کارکرد افراد است نه گذشته آنان که جزو یاران انقلاب و یا یار امام راحل و یا خدمتگزار انقلاب اسلامی بوده‏اند.

وی بیان کرد: باید ببینیم که افراد طبق نظر امام راحل و مقام معظم رهبری عمل می‏کنند یا نه که اگر این باشد این افراد مورد اعتماد هستند و خدمتگذار انقلاب و مردم هستند.






برچسب ها : بسیج جامعه زنان  ,