برنامه های متنوعی در پایگاه های روستایی بسیج خواهران شاهرود برگزار شد

مسئول روابط عمومی بسیج خواهران ریحانه الرسول شاهرود از برگزاری برنامه های متنوع در سطح پایگاه های روستایی بسیج خواهران حوزه مقاومت ریحانه الرسول سپاه شاهرود خبر داد.

زینب عجم اکرامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) برنامه های متنوع و شادی در سطح پایگاه های بسیج خواهران روستایی بخش بسطام شاهرود برگزار گردید.

وی  افزود: برنامه پیاده روی خواهران بسیجی با حضور سازمان یافته آنان در قالب حلقه های صالحین در روستاهای گرمن،قلعه نو خرقان،پرو،قلعه میرزا سلیمان و شهرهای مجن و کلاته خیج برگزار شد.

مسئول روابط عمومی بسیج خواهران ریحانه الرسول شاهرود خاطر نشان کرد: در این برنامه خواهران مکان پایگاه های بسیج تا گلزار مطهر شهدا را پیاده روی کرده و با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه با آرمان های مقدس شهدا که همان پیروی از اسلام و رسول خاتم(ص) است تجدید پیمان کردند.

عجم اکرامی تصریح کرد: در پایگاه های بسیج خواهران حدیث،کوثر،حضرت خدیجه(س)،آمنه،ام ابیها و آسیه نیز مراسم جشن و سرور بعثت پیامبر با مولودی خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی انجام شد.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف ورزشی نیز در سطح پایگاه ها به مناسبت مبعث پیامبر برگزار گردید بیان کرد: مسابقات طناب کشی،دو میدانی و دارت در پایگاه های بسیج برگزار شد که به برگزیدگان هدایایی اهدا گردید.

مسئول روابط عمومی بسیج خواهران ریحانه الرسول(ص) افزود: مسابقه بازهای بومی و محلی در روستای حسین آباد و مسابقه تهیه غذاهای محلی در روستای قهج برگزار و از برترین ها با اهدا هدیه تقدیر شد.






برچسب ها : بسیج جامعه زنان  ,