خبرگزاری فارس: برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه مبعث در شاهرود

جمال‏الدین غنایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان با گرامیداشت مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: بعثت پیامبر بزرگ از اعیاد مسلمین است و باید تلاش شود تا این روز بزرگ که سبب وحدت بین شیعه و سنی است هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و امام راحل بر وحدت مسلمین حول قرآن و سنت تأکید دارند و همه باید با توجه به امر ولایت سبب تحکیم وحدت بین مذاهب اسلامی شوند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه پیامبر رحمت و مهربانی عامل وحدت در جامعه اسلامی هستند، اظهار کرد: باید ما که خود را مرید و رهروی آن پیامبر بزرگ الهی می‏دانیم، قرآن و سنت ایشان را در زندگی فردی و اجتماعی خود روز به روز متجلی‏تر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب و ابلاغیه‏های سازمان بسیج مستضعفین، آحاد بسیج وظیفه دارند تا وحدت را در جامعه مسلمین ترویج و با وهابیت و تکفیری‌ها که بلای جان اسلام و مسلمانان هستند، مقابله کنند.

غنایی تصریح کرد: با توجه به‌ این موضوع، پایگاه‏های بسیج در شب و روز مبعث پیامبر (ص) با برپایی برنامه‏های متنوع در ترویج وحدت در جامعه اسلامی و ترویج سنت متعالی قرآن و پیامبر اعظم (ص) تلاش می‏کنند.

این مسئول با اشاره به برنامه‏های پایگاه‏های بسیج در مبعث پیامبر اعظم (ص) بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه‏ها و اقشار بسیج، برگزاری نشست‌های فرهنگی و سیاسی با موضوع وحدت و همچنین جشن‏های مبعث پیامبر از جمله برنامه‌های پایگاه‏های بسیج است.

غنایی گفت: برپایی نشست‌های وحدت‌آفرین با اهل سنت در بخش بسطام و برپایی نماز وحدت و ایستگاه‏های صلواتی و پخش شیرینی و شکلات و ماشین‌نویسی از دیگر برنامه‏های بسیج در عید مبعث است.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود با دعوت از همه مردم برای حضور در این جشن‌ها گفت: حضور ما در این برنامه‏ها سبب اتحاد و انسجام بیشتر و نشان دادن قدرت ما به استکبار جهانی و مشت محکمی بر دهان تفرقه‌افکنان و بدخواهان اسلام در سراسر جهان خواهد بود.






برچسب ها : دفتر خبری بسیج  ,