روابط عمومی سرپنجه مستحکم بسیج و سپاه برای کوبیدن به دهان استکبار است

خبرگزاری بسیج: مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود گفت: روابط عمومی باید سرپنجه‌ها را قوی کند تا با پیوند آنها ایجاد مشتی محکم بر دهان استکبار و دشمنان بکوبیم و دل امام زمان (عج) و رهبر انقلاب را شاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، جمال‌الدین غنایی در جلسه توجیهی برنامه های سال 93 معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود که با حضور مسئولان روابط عمومی حوزه‌ها و کانون‌های مساجد و محلات و اقشار بسیج در حرم شهدای گمنام برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با بیان چند خاطره از برگزاری برنامه حماسه اروند در هفته دفاع مقدس سال 92 گفت: ما در برنامه حماسه اروند که به مناسبت هفته دفاع مقدس سال 92 در جوار همین شهدا گمنام برگزار شد به عینه زنده بودن شهدا را درک کردیم و از این شهدا عنایات ویژه‌ای مشاهده کردیم.

وی افزود: تمام مشکلات این برنامه و حتی مشکلات شخصی بچه‌های دست اندرکار این پروژه که حتی تا پاسی از شب فعالیت می‌کردند و از زن و بچه خود دور بودند با عنایت خاصه این پنج شهید گمنام برطرف می‌شد و برای بنده دو مورد از این عنایت خاص اتفاق افتاد.

مسئول فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتدار بسیج و سپاه از روابط عمومی است، اظهار کرد: کار روابط عمومی به عنوان تبلیغ فعالیت‌های بسیج و سپاه در جامعه است به طوری که اخبار فعالیت‌های ما را دشمن دقیقاً رصد می‌کند و این نشان از اقتدار ماست.

وی تصریح کرد: روابط عمومی آینه تمام نمای فعالیت سازمان است و هر نقشی که بر این آینه حک می‌شود حاصل زحمات شما در مجموعه بسیج است.

غنایی با تأکید بر پیام رسانی سریع، دقیق و مناسب گفت: به فرموده فرماندهی معظم کل قوا بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و ما باید این بیم و امید را ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بی اهمیت‌ترین اخبار بسیج دارای اهمیت است و باید توجه کنیم که تمام اخبار مجموعه تحت فعالیت ما باید منعکس شود و باید تلاش کنیم که این امر محقق شود.

مسئول فرهنگی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه اخبار ما کار سرپنجه را در بسیج و سپاه ایفا می کند گفت: ما باید این سرپنجه ها را قوی کنیم تا با پیوند آنها ایجاد مشتی محکم بر دهان استکبار و دشمنان بکوبیم و دل امام زمان (عج) و رهبر انقلاب را شاد کنیم.

وی بیان کرد: اخلاص بسیج و سپاه است که کار را جلو می‌برد و ما باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های این انسان‌های با اخلاص را به نحوه شایسته منعکس کنیم.

غنایی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر تربیت حافظ قرآن و توجه به این بخش گفت: امسال تربیت حافظ قرآن به عهده فرهنگی و تبلیغات است و حوزه‌ها باید در این زمینه فعالیت و تلاش کنند بسیجیان مستعد برای حفظ قرآن را شناسایی معرفی کنند تا در طرح حافظان قرآن سازماندهی و آموزش ببینند.

در پایان این جلسه مسئول دفتر خبری بسیج سپاه شاهرود گزارشی از اخبار سال 92 حوزه و کانون های بسیج ارائه و بر انعکاس هرچه بهتر و بیشتر اخبار فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج و سپاه تأکید کرد.






برچسب ها : نمایندگی ولی فقیه ناحیه  ,