برگزاری گردهمایی توجیهی مسئولان نمایندگی ولی فقیه حوزه ها و اقشار بسیج سپاه شاهرود

خبرگزاری بسیج: گردهمایی توجیهی برنامه های نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و کانون های بسیج اقشار سپاه شاهرود با حضور مسئولان شعب حوزه و کانون‌های بسیج مساجد و محلات و اقشار در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در این گردهمایی مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با ارائه برخی از اخبار و تحلیل‌های سیاسی روز با تأکید بر بصیرت و دشمن‌شناسی گفت: مسئول عقیدتی نظارت بسیج عمارهای زمان هستند و باید با مطالعه و افزایش معرفت و بصیرت عمارگونه به انقلاب اسلامی کمک کنند.

رضا فدایی افزود: تایید صلاحیت در بسیج به عنوان چشم بیدار بسیج و سپاه در برخورد و رصد مشکلات و موانع و نفوذها عمل می‌کند و باید این قسمت هوشیار و بیدار باشد.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی در مجموعه سپاه و بسیج می‌تواند اقتدار این نهاد انقلابی را به رخ دشمنان بکشاند و از این حیث از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید بدان توجه داشت.

در این گردهمایی از برترین شعب نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌ها و کانون‌ها با اهدای کارت هدیه تقدیر شد که عبارت بودند از محمد قاسم مؤیدی به عنوان مسئول عقیدتی نظارت برتر حوزه‌ها، خواهر اسدی عقیدتی سیاسی برتر، زینب کریمی نظارت و تأیید صلاحیت برتر،مهدی گرگانی سیاسی برتر و محمد همتیان روابط عمومی برتر بین حوزه‌ها و کانون‌های بسیج معرفی شدند.

در پایان این گردهمایی کمیسیون‌های تخصصی با حضور مسئولین شعب نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حوزه و کانون‌ها و بسیج اقشار برگزار و برنامه‌های سال 93 ابلاغ شد و در خصوص نحوه اجرای آنها بحث و تبادل نظر شد.






برچسب ها : نمایندگی ولی فقیه ناحیه  ,