مسابقه بزرگ فتح خرمشهر بسیج طلاب و روحانیون در شاهرود برگزار می شود

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود از برگزاری مسابقه بزرگ فتح خرمشهر ویژه طلاب و روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام عباسعلی ترشیزی در گفت‏ وگو با خبرگزاری بسیج استان سمنان در این خصوص اظهار کرد: مسابقه بزرگ فتح خرمشهر به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت و پایداری با هدف ایجاد رقابت و تلاش مضاعف در جهت ترویج ارزشهای هشت سال دفاع مقدس در بین طلاب و روحانیون برگزار می‏شود.

وی افزود: جمع‎آوری گنجینه‎ای از تولیدات فرهنگی در مورد فتح خرمشهر، شناسایی استعدادهای درخشان طلاب و روحانیون در حوزه دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود خاطرنشان کرد: این مسابقه در یخش‏های شعر، مقاله، بروشور، پوستر، عکس، نقاشی، کلیپ و دیگر آثار هنری در بین طلاب و روحانیون برگزار می‏شود.

ترشیزی با اشاره به موضوعات این مسابقه تصریح کرد: تجاوز دشمن، مقاومت، فتح خرمشهر، تغییر روند جنگ، آثار و تبعات عملیات بیت‏المقدس در ادامه جنگ و معادلات سیاسی و بین‏المللی از موضوعات این مسابقه است.

وی بیان کرد: طلاب و روحانیون علاقمند می‏توانند تا 20 خرداد ماه آثار خود را به دفاتر پایگاه‏های بسیج مدارس علمیه و یا حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود ارسال کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با دعوت از همه طلاب و روحانون برای شرکت در این مسابقه اظهار کرد: در پایان این مسابقه با داوری آثار ارسالی به نفرات برتر در هر بخش هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.






برچسب ها : بسیج طلاب و روحانیون  ,