توجه به اقتصاد و فرهنگ عامل تعالی و شکوفایی جامعه می‏شود

مسئول اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود گفت: توجه به اقتصاد و فرهنگ می‏تواند جامعه را به تعالی و شکوفایی برساند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، جواد تولایی در جلسه شورای قشر بسیج اصناف و بازاریان شاهرود که با حضور فرماندهان پایگاه ها و نخبگان و ایده‏پردازان بسیج اصناف و مسئولان اداره صنعت معدن و تجارت و بسیج اصناف الهادی شاهرود در سالن جلسات این حوزه برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: مال و ثروت خوب است و نقش بسزایی در تبلیغ و اجرای برنامه‏ها را دارد و لیکن نقش اساسی و اصلی را ندارد و ما باید به داشته‏ها فکر کنیم و نه به نداشته‏ها.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‏های موجود و تأکید رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تبیین درست این موضوع جامعه را همراه کنیم.

مسئول اداره صنعت معدن و تجارت شاهرود تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی مبتنی بر نیروی داخلی کشور و داشته‏ها و ثروت ملی است و باید همه به خصوص مسئولان به این موضوع توجه داشته باشند.

تولایی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان باید با دقت و به عنوان نوک پیکان ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه عمل کنند و خود مروج فرهنگ و تولید ملی برای جامعه باشند.

وی بیان کرد: فرهنگ و اقتصاد در جامعه ما بر مبنای اسلام استوار است و این خود سبب می‏شود کارها برای خدا و با اخلاص انجام و برکات مختلفی داشته باشد.

مسئول اداره صنعت،معدن و تجارت شاهرود تأکید کرد: باید با برنامه‏ریزی تلاش کنیم تا منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با ورود همه مردم در این برنامه و به خصوص تلاش بسیجیان عزیز محقق شود.

وی مدیریت را در کارها مهم برشمرد و افزود: مدیریت جهادی یعنی اینکه تمام کارها با عزم و اداره راستین و با توجه به نکته مهم ما می‏توانیم شکل بگیرد و هیچ مانعی نتواند حرکت رو به جلو را مانع شود.

تولایی تصریح کرد: بسیج باید با مدیریت و برنامه‏ریزی کارها را به پیش برد و اصناف و بازاریان نیز در این مسیر کمک بسیج باشند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود نیز اظهار کرد: اخلاص و ایمان مهمترین نقش در ایجاد معنویت در پایگاه‏های بسیج دارد که تدبیر و مدیریت فرماندهان پایگاه‏های را می‏طلبد.

حجت‏الاسلام موسویان تصریح کرد: توجه به معنویت و اخلاص در برنامه‏های بسیج سبب انسجام در برنامه‏ها می‏شود و باید در پایگاه‏ها این موارد مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد برنامه‏های اجرایی در خصوص اقتصاد مقاومتی در اصناف و بازاریان در جلسه بعد بسیج قشر اصناف و بازاریان با پیشنهادات اعضا بررسی شود.






برچسب ها : بسیج اصناف و بازاریان  ,