انسجام در برنامه ‏های بسیج ضرورت امروز است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود گفت: انسجام در اجرای برنامه ‏های بسیج ضرورت امروز است که باید بدان توجه شود.

به گزارس خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‏الاسلام سید حسین موسویان ظهر امروز در جمع اصناف و بازاریان شاهرود که با حضور نخبگان و‌ ایده‏پردازان اصناف، مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود و بسیج اصناف الهادی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: اخلاص و‌ایمان مهم‌ترین نقش را در‌ایجاد معنویت در پایگاه‏های بسیج دارد و حصول‌این هدف، تدبیر و مدیریت فرماندهان پایگاه‏های را می‏طلبد.

موسویان تصریح کرد: توجه به معنویت و اخلاص در برنامه‏های بسیج سبب انسجام در برنامه‏ها می‏شود و باید در پایگاه‏ها، ‌این موارد مورد توجه قرار گیرد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود اظهار کرد: خودسازی بحث بسیار مهمی است و باید بدانیم اگر خود را اصلاح کردیم، می‏توانیم جامعه را نیز اصلاح کنیم.

وی با اشاره به کارکردهای بسیج در جامعه بیان کرد: بسیج محل فعالیت جمعی از نیروهای مخلص و با ایمان است که برای خود و جامعه ارزش قائل هستند و تلاش می‏کنند همه به سوی سعادت و رستگاری بروند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف شاهرود خاطرنشان کرد: توجه به ساختار و سازمان برای رسیدن به اهداف متعالی لازم است و باید به این مهم عنایت داشته باشیم و با توجه به دستورالعمل‏ها کار را انجام دهیم.






برچسب ها : بسیج اصناف و بازاریان  ,