یادواره شهدای اصناف در نیمه دوم مرداد ماه برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود گفت: یادواره شهدای اصناف و بازاریان در نیمه دوم مرداد ماه باید اجرایی شود و برنامه ‏ها حول شهدا اصناف و بازار انجام پذیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، یحیی حسینی در گردهمایی توجیهی برنامه های سال 93 بسیج اصناف الهادی شاهرود که با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه مقاومت الهادی در سالن جلسات این حوزه برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه مبارک رجب با اشاره به برنامه‏های سال 93 بسیج اصناف بیان کرد: امسال با توجه به برگزاری کنگره شهدا استان سمنان کلیه برنامه‏های بسیج تحت الشعاع این کنگره قرار دارد.

وی افزود: اولویت ما برگزاری حلقه‏های صالحین در اصناف با محوریت شهدا اصناف و بازار است که باید تلاش شود زندگی، سیره و منش این شهدا در حلقه‏ها بازگو شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود خاطرنشان کرد: برنامه‏های مختلفی از سوی سازمان بسیج اصناف و بازاریان ابلاغ شده است که با همکاری پایگاه‏های مقاومت بسیج اصناف و بازاریان اجرایی می‏شود.

حسینی تصریح کرد: یادواره شهدای اصناف و بازاریان در نیمه دوم مرداد ماه باید اجرایی شود و برنامه‏ها حول شهدا اصناف و بازار انجام پذیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از اولویت‏های امسال بسیج است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تمام برنامه های ما رنگ و بوی فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ ایثار و شهادت است را داشته باشد.

حسینی تأکید کرد: توجه به حلقه‏های صالحین و کیفیت‏بخشی به آن و توجه به شبکه بسیج و ارتباط بیشتر سلسه مراتب سازمانی با یکدیگر از صف تا ستاد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تقدیر از عملکرد فرماندهان پایگاه‏های بسیج اصناف در سال 92 گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جدید نیز با توجه به شعار رهبر فرزانه انقلاب در اقتصاد و فرهنگ موفق باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود با تأکید بر اقتصاد مقاوتی گفت: اصل توجه به تولید داخلی بسیار مهم است و باید اصناف و بازاریان ما مروج فرهنگ استفاده از تولید داخل در بطن جامعه باشند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف الهادی شاهرود بیان کرد: امسال در قالب اقتصاد مقاومتی بودجه خوبی ابلاغ شده که باید با تلاش پایگاه‏ها به بسیجیانی که کارآفرین و ایده دارند پرداخت شود که فرماندهان پایگاه‏ها این افراد را شناسایی و معرفی کنند.

در این گردهمایی فرماندهان پایگاه‏ها نظرات خود را در اجرای بهتر برنامه‏ها در سال 93 ارائه کردند و در پایان احکام تعدادی از فرماندهان پایگاه‏ها به آنها ابلاغ شد.






برچسب ها : بسیج اصناف و بازاریان  ,