توجه به فرهنگ و اقتصاد لازمه کار پایگاه‏ های بسیج است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه اصناف الهادی شاهرود گفت: توجه به فرهنگ و اقتصاد لازمه فعالیت و برنامه های پایگاه های بسیج است و باید مسئولین پایگاه بدان توجه نمایند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت الاسلام سید حسین موسویان در گردهمایی حلقه‏های صالحین پایگاه المهدی(ع) حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی که در مسجد فاطمیه شهرک جوادیه شاهرود برگزار شد با گرامیداشت ماه مبارک رجب و دعوت به بهره برداری از این ماه و آماده شدن برای استفاده از ماههای شعبان و رمضان اظهار کرد: خودسازی بحث بسیار مهمی است و باید بدانیم اگر خود را اصلاح کردیم می‏توانیم جامعه را نیز اصلاح کنیم.

وی با اشاره به کارکردهای بسیج در جامعه بیان کرد: بسیج جمعی از نیروهای مخلص و با ایمان هستند که برای خود و جامعه ارزش قائل هستند و تلاش می‏کنند همه به سوی سعادت و رستگاری بروند.

مربی نظام صالحین بسیج شاهرود خاطرنشان کرد: توجه به ساختار و سازمان برای رسیدن به اهداف متعالی لازم است و باید به این مهم عنایت داشته باشیم و با توجه به دستورالعمل‏ها کار را انجام دهیم.

موسویان تصریح کرد: باید توجه کنیم که ما به عنوان یک مجموعه برای فرهنگ چه کرده‏ایم؟ اگر ما نباشیم چه اتفاقی در جامعه رخ خواهد داد؟ رسیدن به جواب این سوالات ثمره وجودی ماست.

وی با بیان اینکه مکتب بسیج،مکتب اسلام ناب و ارزشهای الهی است، افزود: ما وظیفه داریم اهداف و آرمان‏های انقلاب را پاسداری و در جهت بسط و گسترش آن تلاش کنیم و بدانیم که همه ما مسئول هستیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف و بازاریان شاهرود تأکید کرد: وجود بسیج و پایگاه بسیج در هر موضع و مکانی می‏تواند سبب خیر و رکات فراوانی در جهت بسط و گسترش معروفات و جلوگیری از انحراف و منکرات شود.

موسویان خاطرنشان کرد: توجه به فرهنگ و اقتصاد لازمه فعالیت و برنامه‏های پایگاه‏های بسیج است و باید مسئولان پایگاه بدان توجه علمی و عملی داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر نیز گفت: ما در فتح خرمشهر نشان دادیم که ایمان و اخلاص می‏تواند سدهای بسیار سخت را درهم بشکند و وحدت کلمه سبب پیروزی خواهد بود.

استاد دانشگاه‏های شاهرود اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت بسیار قوی است و دشمن می‏خواهد این فرهنگ را از ما بگیرد و ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم که دشمن به مقاصد خود دست یابد.

موسویان عنوان کرد: اگر ما امروز همان اتحاد و ایمان را داشته باشیم دشمن نمی‏تواند حتی در ذهن خود تصرف یک وجب از خاک ما را بپروراند و می‏بینیم که استکبار امروز از هر روز دیگر ضعیف‏تر شده است.

وی افزود: باید بدانیم که دفاع مقدس گنجینه‏های تمام نشدنی برای عبرت ما و تاریخ است و باید در همه حال از این گنجینه برای پیشبرد اهداف متعالی خود استفاده کنیم و مراقب غفلت‏ها باشیم.






برچسب ها : بسیج اصناف و بازاریان  ,