خبرگزاری فارس: فرامین رهبری در حوزه‌های مختلف تبیین و فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، علی‌اکبر اشرفی در جلسه شورای بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود که با حضور اقشار مختلف برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان انقلابی برای حراست از انقلاب نوپا و استقرار آرمان‌های ملت بزرگ ایران ،گروه‌های مسلحی را تشکیل دادند و در برقراری امنیت به فعالیت مشغول شدند.

وی افزود: سپاه مولود انقلاب و از بدنه نیروهای انقلاب و ارزشی است و بر اساس تعهد دینی و احساس مسئولیت انقلابی شکل گرفت و از همان ابتدار مأموریت‌های پرمخاطره و سخت را به خوبی انجام داده است.

فرمانده بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود خاطرنشان کرد: امام راحل عظیم‌الشأن در مورد این نهاد انقلابی می‌فرمایند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ من از سپاه راضی هستم و نظرم برنمی‌گردد» که این جملات مدال افتخار سپاه است.

وی بیان کرد: سپاه یک نیروی مکتبی است که بر اساس احساس وظیفه و تکلیف شرعی تشکیل شده و عمل آن نیز برگرفته از عمل به وظیفه و تکلیف استوار است و وظیفه حراست از دستاوردهای انقلاب را بر عهده دارد.

اشرفی تأکید کرد: سپاه وظیفه جذب، سازماندهی، آموزش و به‌کارگیری بسیج مردمی را به عهده دارد و این شجره طیبه روز به روز گسترده‌تر، قوی‌تر و منسجم‌تر شده و امروز از مرز 20 میلیون نفر گذشته است.

وی با اشاره به فرهنگ و تفکر بسیجی گفت: آنچه امروز و آینده انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد، فراگیر شدن فرهنگ و تفکر بسیجی بوده که در همه اقشار جامعه اسلامی جاری و ساری شده است و شاهد صدور این فرهنگ به سایر ملل اسلامی و آزاده دنیا هستیم.

فرمانده بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود تصریح کرد: همه بسیجیان و پاسداران گوش به فرمان ولایت هستند و هر جا ایشان فرمان دهند، بسیج و سپاه باید پیشرو باشد و امروز فرهنگ و اقتصاد مورد تأکید کرد و باید تلاش شود، فرامین رهبری تبیین و فراگیر شود.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,