تفکر و فرهنگ بسیجی لازمه مقابله با دشمنان است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شاهرود گفت: توجه به تفکر و فرهنگ بسیج لازمه جامعه اسلامی ماست؛ چرا که دشمن در صدد است این تفکر تعالی بخش را برای مقابله با انقلاب اسلامی و تضعیف آن از میان بردارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت که با حضور فرماندهان پایگاه‌های حوزه‌های خاتم الانبیا(ص) و ولایت و مسئولان سپاه شاهرود در سالن اجتماعات حوزه تجمیعی برگزار شد در سخنانی با اشاره به تحولات جهانی اظهار کرد: هر چند دشمن و در رأس آنها آمریکا برای این با ایجاد تحریم و توطئه‌های گوناگون مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ اما آسیب اینکار برای خود آن کشورها بیشتر ایران است و در بحث اقتصادی و غیره آنها متضرر می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع نسل و جمعیت افزود: امروز بحث نسل و جمعیت یک دغدغه‌ای برای نظام شده است که چندین بار مقام معظم رهبری به این موضوع حتی در بیانات اخیرشان اشاره کردند.

فرمانده سپاه شاهرود خاطر‌نشان کرد: همه ما وظیفه داریم در این خصوص هم یک توجه ویژه داشته باشیم و به تشریح و تبیین این آسیب اجتماعی در جامعه بپردازیم.

وی در ادامه به موضوع ایجاد حوزه ولایت پرداخت و گفت: با توجه به جمعیت شهرستان پایگاه‌های بسیج خیلی کم است و لازم است در این جهت پایگاه‌های بیشتری ایجاد و تشکیل شود.

مطهری تصریح کرد: با توجه به این موضوع حوزه ولایت تشکیل و به ساختار سپاه شاهرود اضافه شد که امروز معارفه فرمانده این حوزه جدید التأسیس را داریم که قبلاً فرمانده حوزه نجف اشرف بوده‌اند.

وی تأکید کرد: توجه به تفکر و فرهنگ بسیج لازمه جامعه اسلامی ماست؛ چرا که دشمن در صدد است این تفکر تعالی بخش را برای مقابله با انقلاب اسلامی و تضعیف آن از میان بردارد.

در این جلسه از زحمات روح‌الله اشرفی فرمانده حوزه خاتم الانبیا که تصدی حوزه ولایت را نیز عهده دار بود تقدیر و حسن طالع‌زاری فرمانده سابق حوزه نجف اشرف به عنوان اولین فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت سپاه شاهرود معارفه شد.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,