گسترش پایگاه‌های بسیج در راستای گسترش فرهنگ است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: گسترش پایگاه‌های بسیج برای گسترش فرهنگ بسیج در جامعه بسیار مفید است و ما باید تلاش کنیم تا با جذب حداکثری بتوانیم فرهنگ پیشگیرانه بسیج را در جامعه بیش از گذشته رشد دهیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام حسین قرغی در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت که با حضور شورای حوزه خاتم و فرماندهان پایگاه‌های حوزه‌های ولایت و خاتم در سالن جلسات حوزه تجمیعی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشا ایام ماه مبارک رجب و تأکید بر استفاده از برکات و ثواب‌های این ماه و خودسازی برای درک ماه رمضان با اشاره به تأکید آیات و روایات برای کسب فیض از ماه‌های مختلف اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا هر لحظه گامی به سمت جلو و خودسازی درونی برداریم؛ چرا که بسیج و سپاه الگوی جامعه هستند و این الگو همیشه باید پویا و فعال باشد و اصلاح از درون را مد نظر قرار دهد.

وی افزود: تلاش برای خودسازی سبب می‌شود انسان سراغ مشکلات و نواقص دیگران نرود و این باعث می‌شود بسیاری از مشکلات جامعه ما در بحث غیبت و تهمت حل شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تأکید بر توجه به سازندگی اخلاقی و فکری در جامعه گفت: بسیج و تفکر پویا و خلاق آن باید تلاش کند تا نسل نوجوان و جوان جامعه را به سمت معرفت و بصیرت سوق دهد و در جنگ نرم فرهنگی پیشتاز مبارزه با انحرافات باشد.

وی تصریح کرد: گسترش پایگاه‌های بسیج برای گسترش فرهنگ بسیج در جامعه بسیار مفید است و ما باید تلاش کنیم تا با جذب حداکثری بتوانیم فرهنگ پیشگیرانه بسیج را در جامعه بیش از گذشته رشد دهیم.

در این مراسم حسن طالع زاری فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود نیز در سخنانی گفت: اگر به مسئولیت و کار از منظر خدمت نگاه کردیم آن مسئولیت جنبه و رنگ خدایی و ارزش پیدا می‌کند در غیر اینصورت آن مسئولیت ارزشی ندارد.

وی افزود: خدمت در بسیج یک فرصت است که باید آن را غنیمت شمرد و تلاش کرد تا بتوان برای آیده جامعه کادرسازی کرد و در مقابله با جنگ نرم دشمن سرباز با بصیرت و معرفت تربیت کرد.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت توسط فرماندهی ناحیه به وی ابلاغ شد.

حوزه مقاومت ولایت جزء حوزه‌های شهری شاهرود است که از چند پایگاه حوزه خاتم و ایجاد چند پایگاه دیگر در مساجد سطح شاهرود تشکیل می‌شود و ایجاد حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سیاست سازمان بسیج مستضعفین در جذب حداکثری جامعه به بسیج است.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,