اطاعت و پشتیبانی از ولایت راه برون رفت از مشکلات است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه شاهرود گفت: اطاعت و پشتیبانی از ولایت راه برون رفت از مشکلات است و باید مسئولان و مردم با گوش جان به بیانات رهبری توجه و با این نقشه راه به سمت پیشرفت و تعالی کشور و اسلام عزیز پیش رفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در جشن بزرگ ولایت که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان شاهرود که به همت حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود در میدان ولایت این شهر برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رجب و میلاد امام علی(ع) گفت: زندگی امام علی(ع) به عنوان اولین مسلمان برای همه ما که خود را مسلمان می‏دانیم و دوستدار اهل بیت(ع) بسیار مهم است و باید توجه کنیم که سبک زندگی ایشان را پی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی که رهبر انقلاب بدان تأکید دارند سبک زندگی اسلامی و همان زندگی علوی است که ما باید با شناخت این سبک زندگی در برابر تهاجم فرهنگ منحط غربی به جامعه با آن مقابله کنیم.

مطهری افزود: سبک زندگی امام علی(ع) بر پایه اسلام ناب و آموزه‏های معرفتی و رفتاری استوار است و این آموزه‏ها برگرفته از سنت پیامبر و قرآن کریم است.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: مولا علی(ع) نمونه یک انسان کامل در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی و زندگی خانوادگی و حکومت داری است و تمام این ابعاد شخصیتی الگویی برای همه آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) دارای ابعاد مختلف زندگی است، اظهار کرد: رفتار ایشان در منزل به گونه ای بود که یک همسر و پدر مهربان و فداکار بود و در میدان جنگ چون شیر خروشان و در محراب عبادت چون ترسایی عابد و زاهد می‏کرد.

مطهری افزود: در حکومت داری محکم و استوار و در عدالت سختگیر و مساوات کار بود و در خدمت‏رسانی و کار در خط مقدم ایثار و گذشت و یاری به همنوعان خود بود.

وی بیان کرد: تمام این خصوصیات برای تک تک افراد جامعه الگو است و باید تلاش کنیم تا از این رفتارها بتوانیم الگوبرداری کنیم و تلاش کنیم زندگی خود را رنگ و بوی علوی و فاطمی ببخشیم.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به تأکید رهبر انقلاب به فرهنگ و اقتصاد در جامعه گفت: فرهنگ و اقتصاد دو بازوی مستحکم جامعه برای رشد و تعالی است و باید تلاش کنیم تا فرهنگ و اقتصاد اسلامی را با کمک یکدیگر در جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی با اشاره به خواسته رهبری بر ایستادگی و توجه به نیروی داخلی گفت: اگر می‏خواهیم مسیر رشد و ترقی را طی کنیم؛ باید خودباوری و اعتماد ملی را تقویت کنیم و با توجه به نیرو و ثروت ملی تلاش کنیم تا بع پیشرفت و تعالی برسیم.

مطهری تاکید کرد: اطاعت و پشتیبانی از ولایت راه برون رفت از مشکلات است و باید مسئولان و مردم با گوش جان به بیانات رهبری توجه و با این نقشه راه به سمت پیشرفت و تعالی کشور و اسلام عزیز پیش رفت.

در این مراسم جشن که بیش از پنج هزار نفر از مردم شاهرود شرکت داشتند برنامه نورافشانی برگزار و  گروه تئاتر و سرود و مولودی‏خوانی انجام و مسابقات فرهنگی برگزار شد.






برچسب ها : بسیج مساجد و محلات  ,