ثبت نام دوره طرح ولایت مقدماتی بسیج دانشجویی در شاهرود انجام می شود

خبرگزاری بسیج: مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود گفت: ثبت نام طرح ولایت مقدماتی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شاهرود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مائده عامری در جلسه توجیهی طرح ولایت مقدماتی بسیج دانشجویی با حضور مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی در سالن جلسات بسیج دانشجویی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: ثبت نام از دانشجویان متقضی شرکت در دوره طرح ولایت مقدماتی تا 31 اردیبهشت ماه در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش عالی شاهرود انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان بسیج دانشجویی این دوره به مدت 10 روز در نیمه اول شهریورماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار می‏شود.

مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود تصریح کرد: بسیجیان دانشجویی فعال معدل بالای 15 دارای حسن شهرت و با اخلاق می‏تواند در این دوره آموزشی حضور یابند.

عامری خاطرنشان کرد: افرادی که در دوره شرکت و موفق شوند گواهینامه پایان دوره را دریافت کنند به عنوان سرگروه حلقه‏های صالحین بسیج دانشجویی در دانشگاه‏ها بکارگیری می‏شوند.

مسئول دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی شاهرود با بیان اینکه در این دوره کارگاه‏ها و کلاس‏های آموزشی در قالب معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی برای شرکت کنندگان تشکیل می‏شود، بیان کرد: توجه به اندیشه‏های اعتقادی و دینی در این دوره با توجه به تربیت سرگروه‏های صالحین مورد توجه است.

وی اظهار کرد: این دوره با همکاری تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان و بسیج دانشجویی استان در قالب طرح ولایت مقدماتی بسیج دانشجویی و تربیت سرگروه صالحین برگزار خواهد شد.

عامری با درخواست از مسئولان حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی برای توجه به ثبت نام افراد واجد شرایط گفت: این دوره برای تربیت دانشجویانی در تراز انقلاب اسلامی و به عنوان افسران جنگ نرم است و باید کسانی در دوره شرکت کنند که بتواند در ابتدا خود را بسازند و بعد دیگران را بسازند و تأثیرگذار باشند.

وی با دعوت از واجدین شرایط علاقمند به شرکت در این دوره آموزشی ابراز کرد: امیدواریم همه کسانی که شایستگی و علاقمند برای شرکت در دوره هستند ثبت نام کنند تا بتوانیم برای صالحین و تربیت و بصیرت افزایی دانشجویان تلاش کنیم.






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,