اعزام 1500 نفر از شاهرود به مرقد امام خمینی (ره)

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در ایام سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) بیش از یک‌هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان شاهرود به زیارت حرم امام خمینی(ره) مشرف می‌شوند و در مراسم ویژه روز 14 خرداد شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در جلسه هماهنگی مراسم ارتحال امام (ره) که با حضور مسئولان و اعضا تشکیل شد با بیان اینکه امام زنده است چون اهداف و آرمان‌های او در جامعه زنده است، اظهار کرد: امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و معجزه قرن معاصر ماست که با بیدار کردن ملت آزاده ایران سبب خروشی در جهان معاصر شد و نور و روشنایی را به جهان ظلمت زده ارزانی کرد.

وی افزود: گرامیداشت یاد و نام امام (ره) بزرگداشت همه خوبیها و آرمان‌های متعالی بشری است و باید تلاش کنیم تا بتوانیم راه، یاد و نام امام را برای همیشه تاریح زنده نگهداریم.

فرمانده سپاه  ناحیه شاهرود با اشاره به اعزام دلباختگان امام(ره) بیان کرد: امسال مانند سالهای گذشته کاروان زیارتی امام (ره) و شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال آن پیر سفر کرده با حضور مشتاقان برگزار می‏شود.

مطهری بیان کرد: سهمیه شاهرود در اعزام 1500 نفر است که با همکاری فرمانداری شهرستان شاهرود و ارگانها و نهادهای مسئول انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه هماهنگی برای اعزام دلباختگان حرم یار آماده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مسئول و اجرایی بتوانیم مشتاقان زیارت خورشید را به این سفر روحانی اعزام کنیم.






برچسب ها : دفتر خبری بسیج  ,