یادواره شهدای تدارکات سپاه در شاهرود برگزار می‌شود

خبرگزاری بسیج: مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود گفت: یادواره شهدای تدارکات سپاه استان سمنان 29 اردیبهشت ماه با همکاری سپاه شاهرود در این شهرستان به مدت یک هفته با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

جمال‌الدین غنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان بیان کرد: گردهمایی رزمندگان تدارکات دوران دفاع مقدس گردانهای استان سمنان در گردهمایی بیان خاطرات شرکت کردند.

وی افزود: 40 نفر از رزمندگان تدارکاتی دوران دفاع مقدس استان سمنان در گردهمایی خاطره گویی یادواره شهدا تدارکات استان سمنان شرکت کردند.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود گفت: این افراد که در دوران دفاع مقدس مسئول تدارکات در گردانهای مختلف و تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان بودند برای بیان خاطرات و تجدید آن دوران در امامزاده سراوین قطری شاهرود دور هم جمع شدند.

غنایی تصریح کرد: این گردهمایی با هدف ضبط خاطرات رزمندگان تدارکات دوران دفاع مقدس و بازخوانی خاطرات این عزیزان و استفاده در یادواره سرداران و شهدای تدارکات سپاه استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا تدارکات سپاه استان قرار است در شهرستان شاهرود برگزار شود اظهار کرد: یادواره شهدا تدارکات سپاه استان سمنان با همکاری سپاه شاهرود در شاهرود به مدت یک هفته با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود تصریح کرد: یادواره اصلی 29 اردیبهشت ماه در شاهرود برگزار می‌شود و از عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان شاهرود دعوت می‌شود در این یادواره شرکت کنند.






برچسب ها : دفتر خبری بسیج  ,