باید در تغییر الگوی کشت و افزایش بهره‌وری تلاش شود

خبرگزاری بسیج: مسئول راهبردی سپاه شاهرود گفت: باید با تغییر الگوی کشت و افزایش بهره‌وری در معرفی علوفه و گیاهان قابل استفاده برای انسان و دام در بین کشاورزان و دامداران تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حسین گرزین در جلسه کارگروه اقتصادی مجمع بسیج شهرستان شاهرود با موضوع اقتصاد مقاومتی با حضور اعضا در سالن جلسات کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، اظهار کرد:  

وی با اشاره به داشتن ابتکار عمل در مقابل حالت انفعالی فعالیت‌های اقتصادی کشاورزی گفت: باید در خصوص موضوع آب که بحث جدی است اقدامات مؤثر انجام شود و ارائه راهکار و پیشنهادات در این بحث ضروری است.

وی افزود: باید با تغییر الگوی کشت و افزایش بهره‌وری در معرفی علوفه و گیاهان قابل استفاده برای انسان و دام در بین کشاورزان و دامداران تلاش کنیم.

مسئول راهبردی سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید توجه به مصرف کالاهای داخلی، نقش ارزشهای معنوی در اقتصاد و کیفیت خوب تولیدات و مدیریت اقتصادی جدی گرفته شود و فرهنگ‌سازی انجام گیرد.

گرزین با تأکید بر جمع‌آوری سرمایه جز بسیجیان بیان کرد: می‌توان این سرمایه‌ها را جمع‌آوری و با ارائه طرح‌های اقتصادی به جامعه و تولید پردرآمد کمک کرد.

مسئول راهبردی سپاه شاهرود تأکید کرد: باید در خصوص استفاده بهینه از انرژی، بهره‌برداری از زمینهای موجود و کشاورزان برتر شهرستان و ارائه راهکارهای مؤثر کشاورزی به جامعه و الگوی باغداری مکانیزه و کود برگ به جای کود گاو برنامه‌ریزی‌های عملی انجام دهیم.

در این جلسه مقرر شد؛ طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان اقشار مختلف به کارگروه اقتصادی ارسال شود و از طراحان و پژوهشگران کشاورزی و صنعت جهت ارائه طرح به کارگره دعوت کرد.






برچسب ها : بسیج سازندگی  ,