خبرگزاری فارس: شیطنت‌ها و دسیسه‌ها مانع پیشرفت انقلاب نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مهدی بندرآبادی در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در شاهرود اظهار داشت: یک بار دیگر عطر شهدا در شهرستان و شهر شاهرود پراکنده شده و پیکر مطهر و پاک دو شهید گمنام در این خاک مقدس در محوطه پردیس دانشگاه شاهرود آرام گرفت و زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان شهدا و انقلاب شد.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: یکی از چیزهایی که می‌توانیم از آن به عنوان نعمت نام ببریم، شهدایی هستند که ما از آنها با عنوان «شهدای گمنام» از جهتی که اسم و رسم و نشان شناسنامه‌ای ندارند و وطن و زادگاه و والدین آنها مشخص نیست، یاد می‌کنیم.

بندرآبادی اظهار کرد: مسئله شهدای گمنام هم یکی از آثار جنگ است که ما به آن مبتلا هستیم و باید با نگاه اعتقادی که به این موضوع داریم، آن را نعمت قلمداد کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود افزود: تفحص و بازگشت دوباره شهدا به شهرها و روستاها، حال و هوای معنوی ایجاد می‌کند که پاسداشت آرمان‌های انقلاب، دفاع از ناموس و مملکت و هزینه‌های سنگین پرداخت شده را تداعی کرده و یک حس نوع دوستی را تقویت می‌کند.

بندرآبادی بیان کرد: مردم ما با عشق و ارادت و احساس و عاطفه عمیق و انسانی و الهی متاثر از فطرت پاک آدمی، در مراسم تشییع این شهدا شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت زمان، ممکن است ما آدم‌ها دچار فراموشی بشویم؛ اما حضور این شهدا در بین مردم این نکته که انقلاب و این نظام و حفظ خاک و ناموس و آب و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن، با وجود همه شیطنت‌ها و دسیسه‌ها به راحتی حفظ نشده است را برایمان تداعی می‌کند.






برچسب ها : دفتر خبری بسیج  ,