استقبال پرشور از شهدای گمنام مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: شور همراه با شعور دانشجویان شاهرودی در استقبال از شهدای گمنام مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، عباس مطهری در جلسه هماهنگی در فرمانداری شاهرود با اشاره به تشییع پیکر بیش از 100 شهید گمنام در 25 استان کشور طی این هفته در سراسر کشور، تصریح کرد: از این تعداد دو شهید نیز به شهرستان شاهرود از استان سمنان تعلق گرفته که برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان نیز منتقل خواهند شد.

وی گفت: در سالی که کنگره شهدای استان سمنان برگزار می‏شود و همشهریان و دانشجویان و دانشگاهیان شاهرود توفیق پیدا کردند که میزبان دوتن از گلهای پرپر و مجاهدان به حق پیوسته باشند و فضای عمومی و دانشگاهی شهرمان معطر به عطر شهیدان گمنام باشد.

وی افزود: امید آنکه در طوفان هجوم تبلیغات دشمن که می‏خواهد مردم و جوانان ما را از ارزش‏هایمان دور کند، مردم و دانشگاهیان عزیزمان با عزم مثال‏زدنی خود که در انقلاب اسلامی و دفاع دمقدس از خود نشان داد‏ند، نهایت بهره‏برداری را از این توفیق بزرگ خداوند بکنند.

وی مراسم استقبال از شهدای گمنام راروز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه رأس ساعت 11صبح،  در محل دانشگاه صنعتی شاهرود، تا مسجد دانشگاه اعلام کرد و افزود: تا هنگام نماز مغرب و عشاء، عموم مردم می‏توانند در محل مسجد دانشگاه صنعتی، جهت زیارت شهدا حضور یابند و سپس مراسم وداع عمومی، در سالن ورزشی ادامه می‏یابد.

مطهری  در پایان اعلام کرد: مراسم تشییع باحضور مردم همیشه در صحنه، ساعت30/9 صبح چهارشنبه مورخه 17 اردیبهشت، از محل کانون بسیج خیابان امام صورت می‏گیرد.






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,