عزت و سربلندی کشورمان را مدیون جانفشانی شهدا هستیم

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج دانشجویی شاهرود با اشاره به تشیع پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: عزت، امنیت و سربلندی امروز کشورمان را مدیون جانفشانی شهدا هستیم.

محمدجلیلی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج در استان سمنان اظهار کرد: دو شهیدی که در شاهرود تشییع خواهند شد در عملیات خیبر منطقه جزیزه مجنون شربت شهادت را نوشیده اند.

وی افزود: این شهدای بزرگوار در زمان شهادت 18 و 30 سال سن داشته‏اند و اکنون بعد از گذشته 32 سال از شهادتشان بر روی دست مردم شهید پرور شاهرود تششیع خواهند شد.

مسئول بسیج دانشجویی شاهرود ادامه داد: با هماهنگ های انجام شده بسیج دانشجویی شاهرود دوشنبه شب پیکیر شهدا را از ستاد معراج شهدا تهران برای تشییع در شاهرود تحویل شده و امروز سه شنبه ساعت 8 صبح پیکرها برای تشییع در دانشگاه شاهرود آماده می‏شوند.

جلیلی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه شاهرود در تلاش هستند تا بتوانند این مراسم را با شکوه خاصی برگزار نمایند و تمام تلاش این است که تشییع و خاکسپاری این دو شهید با شکوه خاص برگزار شود.

وی با دعوت از همه مردم و به خصوص نسل جوان و دانشجویان برای حضور در مراسم تشییع شهدا گفت: ما خود را مدیون شهدا می‏دانیم؛ چرا که استقلال و آزادی و سربلندی امروز و پیشرفت های مختلف ما در علوم و فنون مختلف برای جانفشانی آنان بوده است که امروز ثمره آن در پیشرفت و تعالی نسل های کشور است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود اظهار کرد: برای اینکه همه بتوانند از حضور شهدا بهره مند شوند این شهدا در روز چهارشنبه تشییع می‌شوند و مردم ما می‌تواند در طول روزهای سه شنبه و چهارشنبه از حضور نورانی و بابرکت آنها استفاده کنند و برای تجدید بیعیت با آنان در دانشگاه شاهرود حاضر شوند.

جلیلی بیان کرد: تشییع شهدا چهارشنبه از ساعت 9 صبح از کانون جوانان بسیج شاهرود میعادگاه تشییع کلیه شهدا شهرستان شاهرود در دوران دفاع مقدس و بعد از آن با حضور عموم مردم همیشه در صحنه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم خاکسپاری شهدا نیز ساعت 10:30 صبح در پردیس دانشگاه شاهرود با حضور خیل مردم و دانشجویان برگزار خواهد شد و این دو لاله پرپر در حرم شهدای گمنام که برای آنها از قبل آماده شده آرام می‌گیرند و سبب آرامش دانشگاه نیز می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود گفت: مراسم بزرگداشت این شهدا نیز به همت سپاه شاهرود و بسیج دانشجویی در عصر چهارشنبه در مدرسه قلعه شاهرود با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.






برچسب ها : بسیج دانشجویی  ,