خبرگزاری فارس: دشمنی خصمانه و شیطانی استکبار با مردم ایران هم‌چنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، رضا فدایی در نشست بصیرتی بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد امام سجاد (ع) شهرک بعثت شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به دشمنی استکبار با ملت ایران اظهار داشت: استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده ملت ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، از هیچ تلاشی برای از بین بردن انقلاب اسلامی دریغ نکرده‏اند و این دشمنی خصمانه و شیطانی هم‌چنان ادامه دارد.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا با تغییر ارزش‏های خوب و معناگرا به پوچ و بی‌ارزش شدن آنها در میان نسل جوان به اهداف شوم خود دست یابد و این را با جنگ فرهنگی و استحاله از درون آغاز کرده است.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ نرم می‏خواهد جامعه و به ویژه نسل نوجوان و جوان ایرانی را از فرهنگ خود دور سازد و با استحاله فرهنگی به پوچی و واگرایی از دین و مذهب برساند.

فدایی تصریح کرد: فتنه سال 88 نمونه کاملی از این هدف شوم دشمن بود که نشان داد آنها از هر روزنه‏ای می‏خواهند کشور را دچار بحران کنند و به سمت پرتگاه سقوط بکشانند.

وی بیان کرد: وقت‏شناسی و هوشیاری ملت در این فتنه به آنها نشان داد که مردم ما هوشیار و با بصیرت هستند و نخواهند گذاشت دشمن به اهداف شوم و خصمانه خود دست یابد.

این کارشناس ارشد تاریخ معاصر با اشاره به اعمال تحریم‏های مختلف علیه مردم ایران اظهار کرد: دشمن به خیال خام خود، ما را در تنگنای تحریم اقتصادی گذاشته است؛ اما نمی‏داند ما فولاد آب‌دیده هستیم و از این تحریم‏ها در طول زمان‏های مختلف به ملت ما تحمیل شده و این ملت قوی‏تر از گذشته به راه خود ادامه می‏دهد.

وی تأکید کرد: هوشیاری و دقت در حرکات دشمن به ما کمک می‏کند تا برابر آنها موضع مناسب اتخاذ کنیم و این جز با تبعیت از ولایت ممکن نخواهد شد و باید این را دقت کنیم.

فدایی تبعیت از ولایت را عملی عنوان کرد و گفت: باید به طور قلبی تابع ولایت باشیم و مانند شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس که ذوب در ولایت بودند و به پیروزی‌های شگفت دست می‏یافتند، عمل کنیم.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر ایشان جز با گوش به فرمان و مطیع بودن اوامر ایشان میسر نخواهد شد و ما باید تمرین کنیم تا تابع باشیم تا بتوانیم در زمان ظهور عدالت‌گستر جهانی نیز تابع ایشان در قول و فعل باشیم.






برچسب ها : سیاسی نمایندگی ولی فقیه  ,