خبرگزاری فارس: بنیان خانواده و نقش زنان مورد تهاجم شدید دشمن قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، ابوالفضل دربانیان در نشست فرهنگی بانوان شهرستان شاهرود که در زینبیه کوی سازمانی لشکر 58 تکاور شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تهاجم خاموش دشمنان علیه اسلام و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی اظهار داشت: دشمنان با بررسی و تحقیق و انجام برنامه‏های مختلف امروز به این نتیجه رسیده‏اند که باید با جنگ فرهنگی و بدون سر و صدا و خونریزی به اهداف خود علیه ملت ما و مسلمانان برسند.

وی افزود: اسلام به بنیان خانواده و نقش زن در آن بسیار اهمیت می‌دهد و این کانون را مؤثرترین محل پرورش نسل‏ها و تأثیرپذیری برای آینده می‏داند.

کارشناس سیاسی سپاه خاطر نشان کرد: خانواده محل پرورش استعدادها و شکوفایی علم و معرفت و بصیرت و تربیت است و اگر دچار خدشه شود تأثیر آن بر جامعه نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: زن به عنوان ستون اصلی و سبب استحکام و قوام خانه و خانواده است و این ستون خیمه اگر دچار تزلزل شود خانواده نیز متاثر از این تزلزل می شود و این تأثیر بر جامعه هم خواهد داشت.

دربانیان بیان کرد: دشمن با ابزار نرم خود از جمله ماهواره در تلاش است تا بنیان خانواده ایرانی را از هم بپاشد و با همین کار سبب تزلزل در جامعه و نسل‏ها شود.

وی تأکید کرد: دشمن با شناخت از اسلام و اهمیتی که برای خانواده و زن قائل است تلاش می‏کند با ابزار مختلف این ستون خیمه را از مسیر خود منحرف سازد تا نتواند به وظایف خود عمل کند و به نتیجه دلخواه برسد.

کارشناس سیاسی سپاه با بیان اینکه تلاش دشمنان ادامه دارد، اظهار کرد: نباید غافل شویم و باید هوشیار باشیم و توطئه‏های دشمن را بشناسیم و ساده از کنار آن نگذریم که ساده‌انگاری سبب بی‌توجهی و بعد بی‌تفاوتی خواهد شد.

وی افزود: شما بانوان و مادران باید با آگاهی از محیط پیرامونی خود این آگاهی را به خانواده و به خصوص فرزندانتان منتقل کنید و بدانید که اگر بی‌تفاوت باشید، فرزندان شما در پیش روی شما پَرپَر خواهند شد.

در حاشیه این نشست، نمایشگاهی از نقاشی‏های حلقه صالحین کودکان با موضوع میلاد فاطمه زهرا(س) و حجاب و عفاف برپا شد.






برچسب ها : بسیج جامعه زنان  ,