خبرگزاری فارس: بیش از 30 برنامه‏ ویژه هفته عقیدتی سیاسی در شاهرود اجرا می‏شود

حسین نقی ‏زاده در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سمنان با گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و با اشاره به برنامه‏ های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: جلسه هماهنگی برنامه‏ های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور اعضای این ستاد و مسئولان اقشار بسیج برگزار و برنامه‏ های گوناگونی مصوب شد که در این هفته اجرا می‏شود.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی با شهادت شهید مطهری و هفته معلم متقارن است و پایگاه‏ها و حوزه ‏های مقاومت و اقشار بسیج، برنامه‏ های گوناگونی را در گرامیداشت آن برپا می‏کنند.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: غبارروبی از گلزار مطهر شهدا، دیدار با شش امام جمعه شهرستان شاهرود، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، شرکت در نمازجمعه و برگزاری همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی از برنامه‏های شاخص این هفته در بسیج و سپاه شاهرود است.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: علاوه بر این برنامه‏ها، اقشار مختلف بسیج برنامه‏ هایی را اجرا می‏کنند که بیش از 30 عنوان است و با همکاری سپاه شهرستان شاهرود انجام می‏شود.

وی با اشاره به این برنامه‏ها گفت: برگزاری کرسی‏های آزاداندیشی در حوزه و دانشگاه، نشست‏های ویژه صالحین با موضوع شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و برگزاری صبح‌گاه مشترک و زنگ سپاس معلم در مدارس از جمله برنامه‏هاست.

نقی‏زاده بیان کرد: فراخوان مقاله و نشریات و تسریع در صدور مجوز در این هفته برای نشریات پایگاه‏ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه‏ها و حوزه‏های مقاومت بسیج و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتب شهید مطهری از دیگر برنامه‏های این هفته است.

وی با اشاره به اجرای برنامه کوهپیمایی مربیان، معلمان و هادیان سیاسی بسیج گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی و محافل انس با قرآن از برنامه‏های دیگر است که در هفته عقیدتی سیاسی انجام می‏شود.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه این هفته با هدف بسط و گسترش معرفت و بینش اعتقادی و سیاسی بین کارکنان سپاه و بسیجیان برپا می‏شود، اظهار کرد: امیدوازیم بتوانیم با توجه به اهمیت امور معرفتی، بصیرتی و تربیتی در ساخت جامعه‏ای اسلامی و اخلاقی کوشا و زمینه‏ساز ظهور دولت کریمه امام عصر(عج) باشیم.

11 تا 17 اردیبهشت ماه، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام‌گذاری شده است و هر ساله برنامه‏ های متنوعی در سطح سپاه و بسیج به همین مناسبت برگزار می‏شود.






برچسب ها : عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه  ,