دشمن در صدد تغییر فرهنگ خانواده هاست

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: تمام سعی دشمنان ما تغییر فرهنگ ماست؛ بنابراین باید فرهنگ ملی و دینی خود را حفظ و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام حسین قرغی در نشست فرهنگی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) که به همت پایگاه حدیث حوزه مقاومت بسیج ریحانه الرسول و با حضور خواهران بسیجی در پایگاه بسیج روستای گرمن بسطام برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت: امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی است، انقلابی که نور امید را در دل مستضعفان جهان تاباند و با الهام‌گیری از اسلام و اهل بیت باعث شد، انقلاب اسلامی شکل بگیرد و زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) باشد.

وی با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) افزود: زندگی کوتاه حضرت تا ابد برای جهانیان درس عبرت است و ممتاز بودن حضرت از آنجا پیداست که پیامبر اکرم ایشان را ام ابیها خواندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: ایشان ریحانه‌الرسول هستند و در بین انسانها تا ابدیت مرکز و محور هستند، همانطور که محور پنج تن آل عبا حضرت فاطمه(س) است.

وی در ادامه با اشاره به انقلاب اسلامی گفت: فرزند برومند حضرت فاطمه(س)، امام خمینی(ره) انقلابی را به پا کرد که دنیا را تغییر داد و به فرموده مقام معظم رهبری انقلابی است اسلامی که از نظام شاهنشاهی به اسلامی تبدیل و با رأی مردم در فروردین 58 حکومت مردم سالاری دینی بنیان نهاده شد.

قرغی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم جامعه‌ای بسازیم که زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) باشد و عدالت را برقرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما پیشرفت‌های فراوانی داشته‌ایم و طبق فرموده امام راحل «باید بر قلب مردم دنیا حکومت کنیم و گرنه نمی‌توانید بر کشور و مردم حکومت کنید».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره پیشرفت در بحث نرم‌افزاری نیز گفت: اهمیت بحث نرم‌افزاری بسیار بالاست، آیا ما سبک زندگی‌مان اسلامی است و همه چیز را در کانال اسلام دنبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید در ساختار فرهنگی تغییر ایجاد کرد، باید سبک زندگی اسلامی را دنبال کنیم و فرهنگ غرب که فرهنگ مهاجم است را دنبال نکنیم.

قرغی تأکید کرد: اگر به دنبال فرهنگ غرب برویم، فرهنگ خود را نمی‌توانیم حفظ کنیم و تمام سعی دشمنان ما تغییر فرهنگ ماست؛ بنابراین باید فرهنگ ملی و دینی خود را حفظ و گسترش دهیم.






برچسب ها : بسیج جامعه زنان  ,