خبرگزاری فارس: سجایای اخلاقی بانوی دو عالم در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان،جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز گرامیداشت مقام مادر و زن در حسینیه حضرت ولی‏عصر (عج) گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در پدافند هوایی محرم در این مراسم با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر و زن گفت: مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر و زن با حضور کارکنان و خانواده‏های گروه 10 محرم در حسینیه ولی‏عصر(عج) این گروه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل دیلم با تبریک این ایام به سجایای اخلاقی بانوی دو عالم اشاره و ایشان را بهترین الگو برای جامعه اسلامی و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.

توکلیان، فوق تخصص غدد نیز در این مراسم با تأکید بر بهداشت و سلامت خانواده‌ها تأکید کرد: خانواده‌ها باید به مقدار حجم غذایی که مصرف می‌کنند، سبزیجات و میوه‌جات را در برنامه غذایی خود بگنجانند.

مولودی‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع)، جمع‌خوانی، اجرای نمایش طنز و اهدای هدایا به دخترانی که نام آنها فاطمه یا القاب ایشان بود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم ویژه خانواده‏ها و در تجلیل از خانواده کارکنان گروه 10 محرم و تقدیر از زحمات همسران کارکنان گروه برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.






برچسب ها : گروه 10محرم  ,