خبرگزاری فارس: تلاش‌های دولت متوجه برطرف کردن نیاز کارگران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، امیر حسینی در جلسه ‏ای که به منظور هماهنگی برنامه‌های هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری در شاهرود در اتاق جلسات اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نام‏گذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: روی این سخن رهبر انقلاب به همه آحاد جامعه و مسئولان است که باید با دقت نظر و برنامه‏ریزی به این مهم دست یابند.

وی افزود: اقتصاد جامعه در گرو استفاده از منابع گوناگون طبیعی و خدادادی صنعتی و معدنی آن است؛ کشور با استفاده از نیروی متخصص و متعهد انسانی به رشد می‏رسد که باید بدان توجه ویژه داشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود تصریح کرد: توجه به قشر کارگری جامعه می‏تواند این استعداد و پتانسیل را به صحنه بیاورد و با اتحاد و عزم ملی می‏توان تولید داخلی کشور را رونق بخشید و کشور را رو به جلو حرکت داد.

حسینی با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: این هفته به جهت تقدیر از فعالیت کارگران سخت‏کوش جامعه و جهان نام‏گذاری شده تا همگان به یاد این قشر زحمت‏کش و تأثیرگذار باشند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در بیانی می‏فرمایند «اگر کارگر تامین بود و نیازهایش برآورده شد، کار بهتر انجام مى‏گیرد» و این یعنی توجه به نیازهای قشر کارگری جامعه ما و باید همه در این راه تلاش کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود با اشاره به سخن رهبر انقلاب در خصوص اینکه کارگران وفادارترین قشرهای انقلاب هستند، افزود: این نگاه رهبر انقلاب بار مسئولیتی همه را در برابر کارگران انقلاب نشان می‌دهد و ما باید تلاش کنیم نه در این هفته بلکه در همه حال سعی در برآوردن نیازهای کارگران باشیم.






برچسب ها : بسیج اداری و کارگری  ,